Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har latt merke til at jeg alltid er fornøyd hos frisøren men når jeg kommer hjem oppdager jeg alltid noe jeg ikke liker. Aner ikke om det er fordi jeg bare prøver å være høflig hos frisøren,men jeg forklarte i dag at jeg fikk beskjed fra min forrige frisør at jeg absolutt ikke burde ha oppklippet hår ( noe jeg var enig i da jeg har krøllete lengder under og tykt stygt stritt hår på toppen) dette blir da seendes ut som en liten strihåret sopp med en liten krøllete hale på bunnen bak.

I utgangspunktet kom jeg inn seendes ut som en pyramide da håret mitt er veldig tykt og tungt og hadde lik lenge foran og bak, skulle jeg ha ordnet meg selv ville jeg ha stusset av tuppene og skrått det bittelitt foran. Hva er det med frisører og tro at krøllete hår er fint veldig kort framme med ansiktet? ser ut som jeg er 12 år for øyeblikket. :( uff,det verste av alt er at jeg var så fornøyd når jeg gikk og nå føler jeg bare sitter å irriterer meg over det. er vel bare å sette seg ned å vente til det gror. og huske at neeeste gang skal jeg presisere hva stuss betyr for meg og hvor mye det får lov til å ta foran.

Er det liksom mulig å kunne få en balanse mellom pyramide og boble, har funnet ut at den gylne middelveien er ca 2 mnd etter jeg har klippet det, da er jeg sikkert fornøyd....

måtte bare få det ut..puh skulle ikke tro hår var så viktig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hår er kjempeviktig! For meg er det hele selvtilitten. OM ikke håret funker, funker ingenting, verken sminke eller klær.

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Kan muligens ha med lyssetting i salongen å gjøre? Høres kanskje dumt ut, men jeg har bodd endel på hotell i vinter. Og håret mitt ser ikke noe særlig ut inne på badet på hotellrommet, men i heisen, DER ser det smashing ut! *ler* Sånn at jeg går heller misfornøyd ut, med tanker som "huff, må til frisøren snart, kan ikke ha håret sånn", trer inn i heisen, ser meg i speilet der, og tenker "så fint håret mitt er!"

Det du sier om to måneder: jeg har faktisk vært hos en frisør som sa det at tommelfingerregelen var at det tar to måneder etter en klipp før håret "legger seg" slik det skal. Fundamentalt uenig med henne, men kanskje frisøren din tenker det samme?

Skrevet

Kan muligens ha med lyssetting i salongen å gjøre? Høres kanskje dumt ut, men jeg har bodd endel på hotell i vinter. Og håret mitt ser ikke noe særlig ut inne på badet på hotellrommet, men i heisen, DER ser det smashing ut! *ler* Sånn at jeg går heller misfornøyd ut, med tanker som "huff, må til frisøren snart, kan ikke ha håret sånn", trer inn i heisen, ser meg i speilet der, og tenker "så fint håret mitt er!"

Det du sier om to måneder: jeg har faktisk vært hos en frisør som sa det at tommelfingerregelen var at det tar to måneder etter en klipp før håret "legger seg" slik det skal. Fundamentalt uenig med henne, men kanskje frisøren din tenker det samme?

vet for å være ærlig helt ikke hva hun tenkte på! men kanskje sånn du sier at det har med lyset og gjøre,for hun klippte det faktisk tørt så det burde jo ikke bli så gale (er værre når det er vått og jeg kommer hjem og det er mye kortere!) syns nesten bare det ser værre og værre ut! Hun styla det jo og sånn i salongen så da så det jo ganske bra ut,men husker at når jeg fikk se hvordan det så ut bak var jeg skuffa! men jeg turde ikke å vise det så jeg sa bare det så bra ut:( var uansett forsent, hun har tatt såpass mye av lengden så ligger ytterst på hode så nå er det kun en strimle med krøller nederst,hadde sikkert vært finere å klippe av det nederste,men da tror jeg ikke jeg får det i hale en gang! så nå sverger jeg til hale eller dult i 2 mnd..... neste gang skal jeg vise med fingrene hvor mye de får lov til å ta og si at de ikke får klippe opp eller tynne ut uansett hvor flinke de påstår at de er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...