Gå til innhold

Hvor finner jeg fine bluser, kjoler og skjørt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter fine bluser, kjoler og skjørt. Hvor kan jeg finne dette? Det må ikke være for fint, det må kunne brukes til hverdags. Tidligere har jeg funnet mye fint på Lindex, men har ikke funnet så mye fint der i det siste. H&M, Cubus, Gina Tricot, Bikbok og Kapphal har jeg gitt opp. Jeg har tidligere funnet utrolig mye fint på Zara, men føler de har tapt seg litt. Handlet fryktelig mye der da jeg bodde i London i 2010. Topshop har jeg også likt veldig godt, men de sender ikke til Norge. Asos har jeg sett på og funnet et par fine ting. Har ikke ville bestilt derfra pga mva og alt det styret der. Nelly er totalt uaktuelt ettersom jeg har hatt store problemer med bestilling derifra tidligere.

Jeg vil vel si at jeg har en klassisk stil, men som nå begynner å bli litt kjedelig. Jeg har gått i det samme i lang tid nå og begynner å bli litt lei. Er heller ikke så flink til å bruke farger, det går stortsett i svart, brunt og mørkeblått. Jeg er pæreformet og bruker str 40/42 oppe og 44 nede. Har også litt mage jeg helst skulle fått skjult. Jeg har ikke så mye penger å bruke på klær, så plaggene må ikke koste skjorta.

Så, noen som har tips til meg?

Anonym poster: 2c3b0702ce82355f32d24cf3a0d3c0b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mango og Massimo Dutti.

Endret av Topplue
Skrevet

Mango og Massimo Dutti.

Takk for tips :-)

Anonym poster: 61b2ed45eac9876063021c7c64867c7a

Skrevet

Mango har mye fint synes jeg:) Shoppet masse klær der i går, gikk litt bananas :P

Skrevet

Så på nettsidene til Mango og det var kjempe mye fint der! Skal sjekke ut Oasis også :-)

Skrevet

Zalando og Boozt har mye fint.

• Liker 1
Skrevet

Zalando og Boozt har mye fint.

Boozt har jeg sett på og merkelig nok fant jeg ikke en eneste kjole jeg likte der ...

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...