Gå til innhold

e-post, alt er borte!

Anbefalte innlegg

Gjest Fighter
Skrevet

Arrgh! Jeg oppretta e-mailkonto på netster for en stund siden og har brukt den en del. blant annet har det ligget noen viktige mailer der og en del viktige adresser. Nå er ALT borte. De idiotene har omorganisert siden og sletta alt jeg hadde tatt vare på. Kan man stole på noen e-mailleverandører?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

Det var synd, hvilken leverandør brukte du? Det finnes mange gratis leverandører på internett, og man kan vel aldri være sikker på at de ikke slutter med tjenesten. De fleste leverandørene som er gratis gir seg selv rett til å stopp tjenesten når som helst uten å si fra, og fraskriver seg ansvaret for tapte data og emailer, men betaler du derimot for en emailkonto burde du kunne være sikker på at du ikke plutselig mister alle mailene dine. De som ikke er gratis koster som regel litt fordi de har bedre service, som f.eks gjør at du kan få tilbake mailene dine hvis deres system krasjer, fordi de tar kanskje backup ofte osv..har du betalt burde du ringe firmaet og spørre om hjelp.

Gjest Fighter
Skrevet

Jeg brukte www.netster.com. En gratis leverandør. Jeg vet at e-mailkontoer man betaler for er mer seriøse, men det er surt likevel. De har ikke slette mail-tjenesten, bare forandra den og sletta alt som var på kontoen min. Jeg får vel skaffa tilbake de viktigste tingene, men ble agr når jeg oppdaga at viktige ting var borte. Har flere gratis e-postkontoer også, men stoler ikke på de heller nå.

Skrevet

spray mail??

Hørte om noen som mistet alle adressene sine der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...