AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Jeg er helt utrolig forelsket i en fyr. Jeg tror han er interessert i meg og, men jeg vet ikke. Han er en veldig sjenert type, og virker usikker på seg selv når vi er alene selv om jeg ikke kan fatte hvorfor, for i mine øyne er han verdens deiligste skapning Jeg har hittil vært den som har tatt initiativ til sms o.l og "dater", men har nå lagt ballen i hans hender og sagt det er fordi jeg føler jeg blir så fryktelig masete. Etter det har jeg ikke hørt noe fra ham. Dette var tirsdag kveld rett før vi la oss. Jeg merker at det tar på at han ikke har sendt noe som helst enda og jeg tenker "Nå er han ihvertfall ferdig på jobb", "Kanskje han er på trening", "Er han med kompisene sine igjen?" og det er jo helt klart ikke bra for meg å drive på sånn. I tillegg ligger jeg flat ut sjuk hjemme så jeg har faktisk ikke noe annet å ta meg til. Men nå trenger jeg hjelp til å slutte å tenke på ham! Litt sånn "Han kommer ikke til å sende melding" også bli overrasket om han faktisk gjør det. Men det er så mye lettere sagt enn gjort! Er det noen som er/har vært i samme situasjon som meg og hvordan kom dere dere igjennom det? Jeg kan ikke unngå ham fremover heller, for når jeg blir frisk igjen kommer vi garantert til å se hverandre veldig ofte fordi vi går på skole sammen. Hjelp?? Anonym poster: a20d3e3f8d38a71e9219015778f1ec31
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 Har han noen grunnen til å være reservert, tilbaketrukken etc? har han sagt noe som kan tyde på at han er usikker på hva han vil? Anonym poster: 6a422adf3e6283c6b2e20e87739bc2fc
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #3 Skrevet 31. januar 2013 Har han noen grunnen til å være reservert, tilbaketrukken etc? har han sagt noe som kan tyde på at han er usikker på hva han vil? Anonym poster: 6a422adf3e6283c6b2e20e87739bc2fc Nei og nei. Vi har ikke pratet om "oss" enda, og når vi er sammen er han helt fantastisk og god (bortsett fra at han virker usikker på seg selv), og jeg føler at han liker meg og. han vet at jeg liker ham og hvor jeg står fordi det har vært jeg som har vært mest frempå. Jeg tenkte vi skulle prate om "oss" neste gang vi er sammen, men jeg venter jo på at han skal ta initiativ til neste "date".. Anonym poster: a20d3e3f8d38a71e9219015778f1ec31
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #4 Skrevet 31. januar 2013 Anyone? Anonym poster: a20d3e3f8d38a71e9219015778f1ec31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå