AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Hei Jeg var utro i MANGE år mot min x. Så gjorde jeg det sutt å har funnet drømme jenta av alle. Hun er helt fantastik nydelig, ei sånn som alle drømmer om, å jeg har jo selvsagt falt pladask for henne. Vi har verdens best forhold å jeg har aldrig ver så sikker i mitt liv på noen. Vi har kjøpt ett hus i sammen og jeg er kjempe fornøyd med situasjonen. Jeg elsker henne virkelig. MEN - jeg reiser ca 70% året rundt og har nå i 4 år klart og holde meg helt i tøylene. Så var jeg på reise rett før jul og lang historie kort så ble en jente med meg på rommet. Jeg klarte å lavære å ha sex med henne i mangen timer, men så ble fristelsen altfor stor. Angrer meg noe helt voldsomt !!! Jeg har ikke dårlig samvittighet i den forstand, jeg elsker kjæresten mer enn noe, å dette hadde ingenting med kjærlighet å gjøre, jeg setter meg i hennes situasjon å jeg hadde blitt så sinsykt skuffet å forbannet dersom det var henne. Jeg er ganske sikker på at jeg aldri kommer til å gjøre det igjen, for det er rett og slett ikke verd det. Jeg mister alt vi har i sammen og tilliten det har tatt 5 år og bygge opp, så ødelegge det på ett dårlig knull er så tåpelig at jeg ikke kan sette ord på det. Jeg lurer litt på om når du først har vert utro så er det kanskje lettere å gjøre det igjen, jeg har mye tanker om andre kvinner men kun for spenningen sin del og for min egen fantasi, som sagt så har jeg klart å tøyle det i 4 år. Er det sån att andre og tenker på å ha seg med noen andre selv om man er fornøyd i sitt eget forhold (kun for fantasien sin del) eller er jeg bare blitt ødelagt av årevis med utroskap. Jeg har ikke fortalt henne om hendelsen, å jeg kommer ikke til og gjøre det heller, men nå har jeg jo begynt å tenke på sykdommer – ja ingen kondom ble bruk, jeg hadde jo absolutt ingen planer om det så derfor hadde jeg heller ikke kondomer å når hun ble med meg på rommet så kjøpte jeg heller ikke for jeg ga klar beskjed om at jeg var i ett forhold. Men i det vi kom inn på rommet å hadde åpnet noen øl begynte hun å kle av seg, så gikk hun på do og kledde av selg alt – kom ut igjen naken, satte seg oppå meg og var helt PÅ. Dro av meg klærne og jeg var jo god og brisen,, … På en annen side HADDE hun ingentig på mitt hotellrom å gjøre - så jeg la jo opp til det selv !! hadde ikke likt at kjæresetn min hadde en mann på rommet .... Så nå klarer jeg jo ikke å tenke på noe annet hele dagen, kjenner etter om det er noe galt hver gang jeg er å tisser, når jeg sitter på kontoret, på flyet osv…Blir snart gal !! Nå er jeg i utlandet og var på ett apotek å fikk preparater som tar knekken på klamydia, Men dersom jeg har fått noe hjelper jo ikke det,,, da får jeg det jo igjen når vi har sex !! Kan liksom ikke komme hjem med tabeletter fra utalndet å si hun må ta disse og at vi ikke kan ha sex på noen uker .,.,.. Så jeg tar ikke tabelettene å har bestilt meg legetime hjemme i Norge. Så da vil dommen komme da,, enten går det til helvete, eller så fikk jeg meg en skikkelig påminnelse om hvor jævlig tåpelig jeg var !!! Satan ANGRER så sinsykt .. har prøvd å slutte å røyke lenge nå men har bestemt meg dersom dette går bra skal jeg slutte på dagen prøveresultatene kommer. Vet ikke hvorfor jeg deler dette - men måtte bare få det ut.. !! Noen andre som har vert mye utro som har klart å slutte helt ????? Anonym poster: 818207b2f13506a1dd40ec0d28c1a045
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 Har vært tiltrukket av andre mange ganger mens jeg har vært i forhold, men heldigvis aldri fallt for fristelsen. Kanskje du skal ringe til en psykolog, de kan sikkert hjelpe deg på en bedre måte enn her inne, her kommer du sikkert til å få noen gode råd, men også en god del mannfolk som sier at alle bør få væte kuken på fremmed jord av og til og dømmende damer som ønsker at dama di slår opp med deg, og ingen av delene hjelper vel særlig i dilemmaet du har nå.. Lykke til hvertfall, håper du får det bedre med deg selv og at du ikke gjør det igjen. Men slapp litt av, du har tross alt ikke drept noen. (håper jeg ikke) Anonym poster: c76da52695e71498432f1a0c50a03429
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #3 Skrevet 31. januar 2013 Dersom prøveresultatene kommer tilbake negative synes jeg du skal holde kjeft om hendelsen, ha deg til terapi og ALDRI sette deg selv i en slik situasjon igjen. Jeg er imot utroskap, men jeg tror deg når du sier du angrer og jeg tror du virkelig elsker kjæresten din. Om du sier noe vil du ødelegge tilliten uavhengig om hun tilgir deg eller ei, men du har et ansvar ovenfor henne og deg at du aldri gjør noe slikt igjen, koste hva det koste vil. Bytt jobb og gå i terapi. Anonym poster: 00a33eb1409613ae317703adfa64e12e
Gjest Mija Skrevet 31. januar 2013 #4 Skrevet 31. januar 2013 Om du virkelig elsket henne hadde du vært mann nok og fortalt det til henne, OG gjort det slutt av den minste lille respekt du kanskje har for henne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå