Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal skrive en didaktisk plan for en påkledning i barnehagen jeg har praksis i. Har spurt øvingslæreren litt, men føler jeg ikke helt vet HVA jeg skal ha med i planen.

Er det noen som har skrevet noe lignende eller kan ha noen idéer om hvordan jeg kan gjøre dette her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Påkledningsplan? What? Må dere ha det?

• Liker 1
Skrevet

Er en oppgave jeg har fått nå i praksisen. Så må skrive en plan for det ja :) Er for å øve seg litt på planlegging.

Men er vanskelig å vite hva man skal skrive.

Skrevet

For vinter? Voksne eller barn?

Skrevet

For nå snart ja, så vinter. Men er ikke med tanke på klær som er viktig, men selve prosessen med påkledningen. Kanskje hvem som skal kle på seg først og lignende. Og det er snakk om barna, men også hva de voksne skal gjøre.

Skrevet

Da skal du jo selvsagt trekke inn ting som utviklings- og funksjonsnivå, mestring, ros, motivasjon og oppmuntring, og hva slags læring du kan snike inn - som f.eks. nye ord, altså bidra til språklig utvikling, at barna i størst mulig grad klær på seg selv - motorisk utvikling osv.

Anonym poster: c2293c147c4efa5c1b221f4c55bb1cdb

Skrevet

I min BHG kler de iallefall på de store først, slik at en av de ansatte er ute med de, mens resterende kler på de mindre. Kun en voksen som blir igjen og kler på seg selv sist. Men nøyaktig hvilke regler de har ppå påkledningen, aner jeg ikke..

Skrevet

Skulle da tro de store kunne kle seg selv.

Skrevet

Skulle da tro de store kunne kle seg selv.

Stor-avdeling er 3-6år, så noen av de greier uten hjelp, andre må ha litt hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...