Gå til innhold

Hvilke typer " jente" snus er best?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

lurer på hvilke typer snus jenter synes er best, selv liker jo godt lakris smak, og har prøvd mocca og catch ;-)

Anonym poster: 19387eb0f6a4d4f9cfc6e6a0cd85d4a6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen. No lips that touch snus shall touch mine!

Men Granit, eller snus med smak, som f.eks. sterk snus med mentol eller chilli smak. Også er det noen venninner av meg som hele tia snuser Skruf Ekstra sterk white portion, så er sikkert god den og.

Endret av SubHuman
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som snuser? Styggeste som finnes..

Anonym poster: 0eb4fbab4d82cac5ec20be3a16d79110

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki :-) og jeg spurte ikke om det var stygt osv, men hva jenter synes er best :-)

Anonym poster: 881d8b30358c902c64eddac8cda58634

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fullstendig turn-off, just sayin'

Som hun selv sier, det er ikke det hun spør om!

Jeg liker best Nick & Johnny, som er nevnt tidligere i tråden. Ellers er Skruf White også en favoritt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er godt med en snus et par ganger i året, og da er det Catch eller Mocca, begge med lakris, som gjelder. Catch er i største laget for meg, så om jeg skal snuse offentlig blir det Mocca, som nesten ikke synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nick and Johnny Radical red! Svak smak av chili :) Syns den er mega god. Ellers kan jeg anbefale Skruf tranebær.

Anonym poster: 48ad60818d88ad33b716d99cab7d3887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skruf xtra stark slim eller thunder raw. Til nød så går 06 og general xtra stark vist det ikke er annet å kjøpe der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig turn-off, just sayin'

Hmm den typen har jeg ikke sett i butikkhyllen, hvordan smaker den?

Om den smaker "sliter du med å forstå spørsmålet siden du svarer tullball på det spørsmålet som faktisk er stilt" så tror jeg ikke den smaker så godt, da kan du ha den for deg selv, just saying :jolie:

Synes Skruf stark white er den beste, men jeg er ikke så beriket i snusverden men jeg har falt godt til ro med den

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm den typen har jeg ikke sett i butikkhyllen, hvordan smaker den?

Om den smaker "sliter du med å forstå spørsmålet siden du svarer tullball på det spørsmålet som faktisk er stilt" så tror jeg ikke den smaker så godt, da kan du ha den for deg selv, just saying :jolie:

Oh, lord... :rolleyes:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på hvilke typer snus jenter synes er best, selv liker jo godt lakris smak, og har prøvd mocca og catch ;-)

Anonym poster: 19387eb0f6a4d4f9cfc6e6a0cd85d4a6

Hvorfor ikke bare slutte? Du blir bare dummere av tobakk, i tillegg er det ikke utenkelig at du får dårligere livskvalitet og forkortet levetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Annonse

Nick and Johnny Radical red! Svak smak av chili :) Syns den er mega god. Ellers kan jeg anbefale Skruf tranebær.

Anonym poster: 48ad60818d88ad33b716d99cab7d3887

enig! pluss catch eukalyptus, selv om den er hakket mildere. Men da tar jeg gjerne to i slengen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Catch cosy og Gøteborg Rape tranebær. Fås kun i Sverige. Skruf tranebær blir jeg høy av :P

Anonym poster: 6ac167b188226600393f814f6c0c779a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...