Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver å sjekker ut en del jobber nå! Er 18 år gammel, blir 19 i år. Jente. Har ikke fullført videregående skole, men skal gjøre det til høsten. Nå er jeg inne på tanken med å flytte, starte på nytt et annet sted.

Så lurte jeg på.. Er det noen her som er fra Halden/Sarpsborg områdene? Som vet om noen jobber for ''en som meg'' som ikke har fullført skolen riktig enda? Og er ganske ung, uten noen stor cv.

Anonym poster: 20eed0429b64870cb4b62565bccbf01d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bodde i sarpsborg i 2 år og det var kjempe vannskelig å få jobb der. Flyttet til oslo fikk jobb med en gang.

Anonym poster: c6f6ec67b57a588d4cdc3e78739dfea5

Skrevet

Kiwi i Fredrikstad søker medarbeider.

Anonym poster: 4f83a496d7c85a51e96934610bd1e786

Skrevet

første jeg tenkte var jobben min... Men man må faktisk ha fullført vgs for å bli vurdert i første omgang. søk som en gal, stikk innom eldresentre og meld interesse personlig.

Jeg fikk ene jobben min, før jeg fikk fast jobb, fordi jeg stakk innom og sa at jeg søkte på jobber og at jeg hadde hørt så mye fint om stedet. Jeg møtte opp 4 dager etter på vakt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bor i Sarpsborg og her er det ikke lett å få jobb. På jobber som alle kan få, altså uten spesifikk utdanning eller kurs er det flere hundre søkere på en stilling.

Men det er billig å bo da, og med en god grunn at det nesten ikke finnes jobber her.

Anonym poster: 55f25565f92d4cbbc8e661a2ea4e4a41

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...