AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 ordrikdom og ordøkonomisering?? Anonym poster: 7b90ee6e074f9a487b238314ec7a4168
Gjest Sakone Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 Det er jo rake motsetninger. Regner med dette er diktanalyse eller noe lignende. Ordrikdom, benyttes mange ord for å beskrive noe, mens med ordøkonomisering, så bruker man få ord men som uttrykker mye. 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #3 Skrevet 31. januar 2013 Det er jo rake motsetninger. Regner med dette er diktanalyse eller noe lignende. Ordrikdom, benyttes mange ord for å beskrive noe, mens med ordøkonomisering, så bruker man få ord men som uttrykker mye. Tusen takk, Sakone! Jeg blir ganske forvirret av læreren min til tider, vi hadde om personlige pronomen her om dagen, og skulle deretter analysere et dikt. Han nevnte at ´de´ kunne være et personlig pronomen, og når jeg sier at diktet mitt inneholdt mye bruk av personlige pronomen (stod ´de´ i annenhver setning, for å beskrive hva en folkegruppe gjør), så sa han plutselig at dette ikke var personlige pronomen. Kan dette stemme?? Greit forvirret nå Anonym poster: 7b90ee6e074f9a487b238314ec7a4168
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå