Gjest SpaceBaby Skrevet 31. januar 2013 #1 Del Skrevet 31. januar 2013 ...så inkluderer det dagen som er 1. februar, ikke sant? Eller betyr det at det må gjøres innen 31. januar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gagaen Skrevet 31. januar 2013 #2 Del Skrevet 31. januar 2013 jeg tolker det slik : * står det " fristen er 1.februar", så vil jeg si at det må gjøres seneste den 1 . feb. * står det " innen den 1 . feb " , så vil jeg si at den 31.1 er siste dag for å gjøre det . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SpaceBaby Skrevet 31. januar 2013 #3 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) jeg tolker det slik : * står det " fristen er 1.februar", så vil jeg si at det må gjøres seneste den 1 . feb. * står det " innen den 1 . feb " , så vil jeg si at den 31.1 er siste dag for å gjøre det . Det står ikke "innen", men jeg ville tolket også det som at .1 februar er siste frist, altså "innen 1. februar er omme". Endret 31. januar 2013 av SpaceBaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #4 Del Skrevet 31. januar 2013 Det er innen 1. februar. Ut dagen. Men vær obs på at noen studiesteder kan ha satt opp klokkeslett for når ting må være registrert/innlevert. Står det ikke noe spesifisert klokkeslett, så betyr det ut dagen. Før midnatt... Anonym poster: 56225bbb581c29f06eb02ddf25781faf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SpaceBaby Skrevet 31. januar 2013 #5 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Det er innen 1. februar. Ut dagen. Men vær obs på at noen studiesteder kan ha satt opp klokkeslett for når ting må være registrert/innlevert. Står det ikke noe spesifisert klokkeslett, så betyr det ut dagen. Før midnatt... Flott. Takk. Når jeg tenker på det gir jo det også mest mening, ettersom det er fredag (siste arbeidsdagen i uka) i morgen. Det står ikke noe spesifikt klokkeslett, men jeg regner med at det gjelder ut kontortiden (handler om oppmelding til en eksamen). Endret 31. januar 2013 av SpaceBaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amonyn Skrevet 31. januar 2013 #6 Del Skrevet 31. januar 2013 Flott. Takk. Når jeg tenker på det gir jo det også mest mening, ettersom det er fredag (siste arbeidsdagen i uka) i morgen. Det står ikke noe spesifikt klokkeslett, men jeg regner med at det gjelder ut kontortiden (handler om oppmelding til en eksamen). Jeg har i alle fall meldt meg opp 1. februar kl 01:20 (på privatistweb). Tror det var ifjor. Utover det, vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #7 Del Skrevet 31. januar 2013 jeg tolker det slik : * står det " fristen er 1.februar", så vil jeg si at det må gjøres seneste den 1 . feb. * står det " innen den 1 . feb " , så vil jeg si at den 31.1 er siste dag for å gjøre det . Men det er helt feil, "innen" har en klar betydning (også juridisk) og betyr innen utgangen av, altså før datoen/klokkeslettet som står bak er over. Innen 1. feb betyr før 2. feb kl 0:00. Anonym poster: 505ca915d6418bf2301648d3d02fa2e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå