amonyn Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Har man studiekompetanse når man har disse fagene?: - Norsk hovedmål skriftlig og muntlig - Nynorsk skriftlig - Samfunnsfag - Historie - Naturfag - Engelsk - 1T - R1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #3 Skrevet 31. januar 2013 Samordna opptaks hjemmeside vet. De har til og med endret den nylig slik at alt står med ekstremt stor skrift. Anonym poster: 0baa12a1959019942c0caf2797289ec7
amonyn Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2013 Ja, jeg har sett der. Tenkte bare jeg skulle dobbeltsjekke med andre som har erfaring med dette.
Diafragma Skrevet 1. februar 2013 #5 Skrevet 1. februar 2013 Ja, jeg har sett der. Tenkte bare jeg skulle dobbeltsjekke med andre som har erfaring med dette. Svaret er at du fagmessig kvalifiserer for å kunne søke på grunnlag av 23/5-reglen, så ja, dersom du også oppfyller de andre kravene i reglen (arbeidskravet og alderskravet). Alt dette må dokumenteres til minste detalj når du søker høyere utdanning. Dersom saksbehandleren så er fornøyd, blir du vurdert til å være studiekompetent (i allefall i DEN aktuelle opptaksrunden. Vet ikke om man må vurderes på nytt dersom man bytter studiested eller begynner på et helt nytt studie).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå