Gå til innhold

Skin Smoothing Cream vs Active Moist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ha en ny fuktighetskrem, men vet ikke helt hvilken jeg skal velge. Foreløpig står det mellom disse to. Har fet underhud og tørr overhud. Flasser litt på nesa og har endel kviser. Har begynt å ta nattlysolje og sink+selen+vitaminer, så jeg håper at det og litt varmere vær etterhvert bedrer tørrheten. Har også vært inne på tanken om å prøve MD, men har ikke peiling på hva jeg burde velge derfra. Skal ta en tur til hudpleier neste måned, men hadde blitt glad for noen synspunkter og anbefalinger ang. disse kremene.

Tusen takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o Skulle nesten tro du var meg!

Jeg synes Active Moist blir litt i spinkleste laget for meg, jeg kjenner meg veldig tørr, "kløete og stikkete" i huden etter å ha renset og smurt meg om kvelden. Men, det er visstnok mulig at jeg bruker litt for sterk vask (AntiBac'en). Ellers er det jo sånn at man trenger en litt kraftigere fuktighetskrem nå om vinteren, så kanskje du trenger begge deler etterhvert?

Skal du handle hos en hudpleier, er det vel mulig å be om prøver? Eller dersom du er frekk nok, ber om prøver for å finne ut hva du liker, for så å handle billig på nett. :wink:

MD er bra for kvisene, men jeg fikk alltid beskjed om å bruke Matis eller Decleor fuktighetskremer, så jeg har innbilt meg at de ikke er like effektive som de andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...