Gå til innhold

Living?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som har forsøkt å ringe Living noen gang?

Nå har prøvd i flere dager, og uansett når på dagen jeg ringer så blir jeg satt i kø.

Igår sto jeg i over en time i kø. Forsøkt å ringe kundeservice, men blir satt på vent der også.

Er det virkelig så vanskelig å få tak i dem på tlf? Aldri opplevd noe slikt.

Bor ikke så nærme Living butikk, men hadde spart penger på å heller reise dit selv om det er langt, enn bli tom på tlf:(

Anonym poster: 8c21a53c5a6b65fb1e6fa7217e862888

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kom rask gjennom på vårt lokale varehus, men har ikke prøvdå ringe til noe sentralbor eller lignende.. Kjedelig når det skal ta så lang tid...

Skrevet

Jeg har forsøkt å ringe til Living som ligger nærmest meg, men uten hell :(

"Alle våre operatører er opptatt, du blir satt i kø", får jeg til svar uansett når jeg ringer.

Det er virkelig kjedelig, for det blir en bom tur om jeg reiser til butikken og de ikke har det jeg skal ha.

Uff typisk min hell :(

Skrevet

Ja! Har prøvd flere ganger og havner i en kø som aldri tar slutt. Når jeg endelig kom gjennom ble det brutt.. Hurra for dårlig kundeservice!!

Anonym poster: e1e2ec1815d056c477abec8f43b097df

Skrevet

Ja! Har prøvd flere ganger og havner i en kø som aldri tar slutt. Når jeg endelig kom gjennom ble det brutt.. Hurra for dårlig kundeservice!!

Typisk!! Det har jeg også opplevd andre steder.

Hva skal man gjøre?

Skrevet

Prøvde å ringe igjen nå jeg, og svaret jeg fikk var : Ingen av våre operatører er tilgjengelig, ditt anrop må dessvere legges ned.

Herregud, er det mulig?!?

Hvis jeg tar meg en tur til Living, skal de få høre hva jeg mener om deres kundeservice.

Skrevet

Jeg er sluttet å handle der pga dårlig service. Jobber i et annet serviceyrke og tolererer rett og slett ikke den type service. Så da boikotter jeg Living.

• Liker 1
Skrevet

Prøv å send en mail å be de ringe deg? Ellers har Skeidar og Living slått seg sammen (selv om de har hver sine varehus) og har nesten likt sortiment. Du kan derfor ringe ditt lokale Skeidar varehus. Mest sannsynelig kan de få tak i den samme varen :)

Anonym poster: ff00f3521ae317cd883e534995374b09

Skrevet

Samme opplevelse som vi har hatt med Living.

Ordet kundeservice finnes ikke hos dem. De svarer ikke på telefon eller mail

Vi fikk en vare levert 7 uker forsinket, og i over 4 mnd etterpå fikk vi beskjed pr.mail og sms at vi MÅTTE hente varen ellers...

Ringe og gi beskjed gav vi opp.Sendte mail og de svarte at obs, det skal de ordne. Jada.. til neste sms havnet i innboksen.

Elendig!

Skrevet

Uff, det var da kjedelig Kårky..

Så kanskje det beste er å ikke handle hos dem, eller handle møbler.

Jeg har bestemt meg, tar en tur til dem i morgen, og da skal de få høre.

Skrevet

Samme opplevelse her... Rævva kundeservice på tlf, fikk derimot svar på mail etter "bare" gjeng én uke ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...