AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Hei! Jeg har kjøpt meg Apple Tv. Det å koble til Mac'en til Itunes på Apple Tv funket fint, og jeg kan høre på musikk trådløst via den. Men jeg ønsker å se film. Gjerne filmer jeg har lastet ned. Hvordan gjør jeg dette? Jeg har søkt på nettet men jeg finner ikke noe som kan hjelpe meg. Alt går på DVD. Anyone? Anonym poster: 494f28ba5f9d08b3dc02ed9c2c1e7f40
Cho Kon It Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 Du må legge filmene inn i iTunes og spille de av derfra. Filene må være i mp4-format, noe du kan bruke en konverterer til (google er din venn).
Sura Skrevet 31. januar 2013 #3 Skrevet 31. januar 2013 Har du Netflix? Da kan du også se filmene rett på TV. Jeg bruker også iPaden til å overføre filmer og se dem på storskjerm.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #4 Skrevet 31. januar 2013 Du må legge filmene inn i iTunes og spille de av derfra. Filene må være i mp4-format, noe du kan bruke en konverterer til (google er din venn). Vet du om et bra program som kan hjelpe meg? Jeg har søkt på google, men er ikke noe flink til dette og er bare forvirret. Alt ser så skummelt ut når jeg trykker inn på sidene og det kommer opp så mye "junk". Jeg har ikke Netflix tror jeg. Og jeg har heller ikke Ipad. Har kun Mac Anonym poster: 494f28ba5f9d08b3dc02ed9c2c1e7f40
Cho Kon It Skrevet 31. januar 2013 #5 Skrevet 31. januar 2013 Jeg bruker et program som heter Handbrake (har også mac), det har funket veldig greit for meg i hvert fall. Ved en senere anledning kan du f.eks. google "avi to mp4" (hvis det er de formatene du skal konvertere mellom). 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå