Gå til innhold

Save the date kort

41 stemmer

1. 1. Save the date kort til bryllup i fellesferien?

• Ja
      26
    • Nei
      15

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk for svarene. :)

Om det blir kort så blir det en norsk variant ja, visste bare ikke helt hva annet jeg skulle kalle det.

Får høre med mamma'n min om hva hun tenker og tror når sommeren nærmer seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør dine gjester en bjørnetjeneste å få de inbydelsene ut.

Jepp, det blir nok en bjørnetjeneste ja. ;)

Skrevet

Jeg gjorde det enkelt og sendte en mail til tanter og onkler på facebook og fortalte om bryllup og kom med ønske om å holde av datoen. Til venner sier jeg fra fortløpende. Vi skal ikke ha så veldig stort bryllup, så denne varianten fungerte greit for meg.

Skrevet

Vi skal gifte oss i fellesferien, og sender derfor ut invitasjonene nå allerede. Kom ikke på slike "save the date" kort. Men da hadde jeg nok gjerne vurdert det.. Nå risikerer vi jo at de glemmer inbydelsen da det har gått så lang tid...

Skrevet

Vi skal gifte oss i fellesferien, og sender derfor ut invitasjonene nå allerede. Kom ikke på slike "save the date" kort. Men da hadde jeg nok gjerne vurdert det.. Nå risikerer vi jo at de glemmer inbydelsen da det har gått så lang tid...

glemmer .... ? hva slags folk er det som går rundt der ute egentlig ... ?

Skrevet

Fort gjort å glemme invitasjoner hvis de blir sendt ut veldig mange måneder i forveien. Hverdagen er rimelig hektisk for de fleste, og med mindre det er helt nærmeste familie, eller veldig nær venn som skal gifte seg, så er det faktisk fort gjort å glemme bort sånt midt oppi alt som skal skje ;) Som nevnt en del ganger i dette forumet, er bryllupsdagen viktigst for de aller aller nærmeste. For andre er det koselig at man gifter seg, men det er ikke nødvendigvis årets happening for alle andre ;)

Anonym poster: 5dfba4cd25768e11b8d1a21c1a80bd63

Skrevet

glemmer .... ? hva slags folk er det som går rundt der ute egentlig ... ?

folk som ikke synes bryllupet er like sentralt som brudeparet...?

Anonym poster: bce8ccf09f36f812b1a78966d6640b6f

• Liker 1
Skrevet

folk som ikke synes bryllupet er like sentralt som brudeparet...?

Anonym poster: bce8ccf09f36f812b1a78966d6640b6f

man har sikkert ulike prioriteringer, men jeg har det ikke med å glemme en invitasjon jeg da, uansett hva jeg får invitasjon til :)

Skrevet

man har sikkert ulike prioriteringer, men jeg har det ikke med å glemme en invitasjon jeg da, uansett hva jeg får invitasjon til :)

Da er du heldig og har en relativt stressfri hverdag, hvis ikke én eneste invitasjon kan gå i glemmeboka selv om den skulle komme et halvt år før hendelsen ;)

Skrevet

Da er du heldig og har en relativt stressfri hverdag, hvis ikke én eneste invitasjon kan gå i glemmeboka selv om den skulle komme et halvt år før hendelsen ;)

legger alt inn i iPhone-kalenderen med en gang vettu - og sørger for å ha god oversikt :)

Skrevet

Det begynner å bli mer vanlig, også her. Jeg hadde valgt å sende ut et enkelt save the date-kort hvis bryllupet er i fellesferien (som du skriver). Det er greit for folk å vite, så kan de bruke litt tid på å avgjøre om de har mulighet til å komme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...