Gå til innhold

Hjelp, bildebiblioteket på datamaskinen fungerer ikke lenge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke gå inn på bildebiblioteket på datamaskinen min, får melding om at den ikke lenger fungerer. Har prøvd å gjenopprette mappen, men siden den ikke fungerer får jeg det ikke til. Hva skal jeg gjøre nå? Hadde flere mapper og en del bilder som ikke skulle blitt borte.

Dette er meldingen jeg får når jeg går inn på bildebiblioteket;

Anonym poster: 96f07660e2dab1f8cbe6e642f00d2f96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mapper som er inkludert blir ikke påvirket.

Med andre ord, du sletter ikke bildene i seg selv, kun kartoteket over det du har.

Du vil fortsatt kunne gå inn i de respektive mappene der bildene ligger lagret på maskinen.

Skrevet

Mapper som er inkludert blir ikke påvirket.

Med andre ord, du sletter ikke bildene i seg selv, kun kartoteket over det du har.

Du vil fortsatt kunne gå inn i de respektive mappene der bildene ligger lagret på maskinen.

Jeg kan ikke gå inn i mappene da bildebiblioteket er borte, når jeg skal prøve å gjøre det dukker denne "feilmeldingen" opp.

Kan du forklare meg hvordan jeg skal finne de mappene? :)

Skrevet

Antakelig ligger bildene dine i mappen C:\Users\<brukernavn>\Pictures

På norsk C:\Brukere\<brukernavn>\Bilder

Skrevet

Kan ikke gå inn på bildebiblioteket på datamaskinen min, får melding om at den ikke lenger fungerer. Har prøvd å gjenopprette mappen, men siden den ikke fungerer får jeg det ikke til. Hva skal jeg gjøre nå? Hadde flere mapper og en del bilder som ikke skulle blitt borte.

Dette er meldingen jeg får når jeg går inn på bildebiblioteket;

Om du googler feilmeldingen (pictures.library-ms), kommer du frem til dette som første treff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...