Gå til innhold

Sykemelding

Gjest Cleopatra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg er ikke helt inne i det der med spray og sprøyter, men gjør de deg syk? Hvorfor skal du ha sykemelding? Man får jo vanligvis ikke det for å gå til legen, bare hvis du er så dårlig at du ikke er istand til å gå på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kollega av meg hadde et prøverørsforsøk for et års tid siden. Hun ble sykemeldt dagen for uttak av egg + dagen for innsettelse og tre dager etterpå. Om det var det du spurte om, da... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror St.Olavs gir sykemelding for alle dagene en er der inne (til UL, uttak/innsetting) + et par dager etter innsetting (er ikke sikker)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg hadde et forsøk på Rikshospitalet i januar. Ble sykmeldt fra og med egguthentingsdagen og til og med dagen etter innsettingen, 5 dager til sammen. UL blir som en vanlig legetime da den er ment for å bestemme når eggløsningssprøyten skal settes.

Lykke til, jeg krysser fingrene for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har tatt behandlingen på St. Olav, men nå bor vi ganske langt unna. Jeg har derfor fått sykemeldig helt fra UL og til og med den dagen eggene settes tilbake.

Men om man kan reise fram og tilbake til sykehuset, så får man sykemelding fra uttaksdagen til og med insettingsdagen. Føler du behov for flere dager ut over dette, så kan du få det av fastlegen din.

Lykke til med forsøket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå mitt andre forsøk.

Siden vi måtte reise vekk er jeg sykemeldt en uke tilsammen.

Vanligvis er det uttaksdagen så jobber du en dag åsså 3 dager etter innsettingsdagen :-)

Men forstår godt du vil sykemelde deg under medesin behandlingen.

Jeg var helt gåen.

Men vi vil jo holde oss lengst mulig :sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...