Gå til innhold

Hvor mye tilsvarer centimeter i kilo?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Veier åtte kilo mer enn min trivselsvekt etter å ha gått opp 30 i et svangerskap.

Har vært litt furten fordi jeg nå trener mer enn jeg har gjort på lenge (5-6 ganger pr uke). Under størsteparten av graviditeten hadde jeg bekkenløsning, så å bevege seg som i trening utgikk kan man si.

Men vekta; den går saaakte nedover tross sunt kosthold og mye trening.

Tok rådet og målte meg istedenfor, men jaggu er jeg ikke 19 centimeter større rundt livet enn før graviditeten. Når det gjelder magen også så ser det tilsynelatende ut som om det meste har forsvunnet; den er flat og jeg har ikke løs hud, så det føles ufattelig at jeg måler såpass mye mer (for ikke å si håpløst).

Så etter mye babbel her: hvor mye tilsvarer en kilo i centimeter (og motsatt)?

Ble mer frustrert over livmålet enn vekta her plutselig :sjenert:

Endret av Sobril
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei du det tror jeg faktisk ikke det går ann å konvertere. Du måtte isåfall målt i kubikkcentimeter, og da avhenger det jo av om volumet består av muskel, fett, vann, etc.

Endret av Chloe-
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Enig med Chloe, dette for du ikke målt. Men det er bare å stå på jevnt og trutt for å se resultater :)

Skrevet

Et lite tips som motiverte meg nå nettopp ihvertfall...

Da jeg la inn denne tråden tok jeg mål med en hyssing.

I dag kunne jeg fysisk klippe av fem centimeter. Det føltes digg! Skal spare på de små bitene jeg klipper av for å se hvor mye det faktisk er :)

Skrevet

Helt umulig å vite.

Jeg har begynt å trene en god del mer siden høst i fjor, mistet 13cm rundt livet da, men nærmest ingen kiloer over flere måneder. Nå er det stille på cm fronten, men er en del kiloer som plutselig forsvinner. Ikke noe logikk noen steder der så vidt jeg kan se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...