Gjest Radikal Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Jeg personlig bruker niqab når jeg er ute å handler, og hijab hjemme.
Bella21 Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 Jeg personlig bruker niqab når jeg er ute å handler, og hijab hjemme. -ingen av delene:) Hva jobber du med? Hvis du jobber, hvordan blir det med niqab da? Lurer bare...
Gjest Radikal Skrevet 31. januar 2013 #3 Skrevet 31. januar 2013 -ingen av delene:) Hva jobber du med? Hvis du jobber, hvordan blir det med niqab da? Lurer bare... Husmor, har 6 barn. Før jeg flyttet til norge og fikk barn, jobbet jeg i militæret. Der brukte vi hijab, fordi det niqab funker dårlig rundt kjemikalier. Hva går du med når du e ute
Gjest Blue Jeans Skrevet 31. januar 2013 #4 Skrevet 31. januar 2013 Nei Men dere som bruker sånt, er det egentlig av egen fri vilje? Er det ikke veldig trist å dekke seg sånn til? 2
Gjest Radikal Skrevet 31. januar 2013 #5 Skrevet 31. januar 2013 Nei Men dere som bruker sånt, er det egentlig av egen fri vilje? Er det ikke veldig trist å dekke seg sånn til? Niqab e lagd av silke, utrolig behaglig, du bør prøve 2
Gjest DevilAngel Skrevet 31. januar 2013 #6 Skrevet 31. januar 2013 (endret) blir det ikke litt varmt? siden svart trekker til seg varme... Alltid lurt på Og ser dere gjennom den lille sprekken til øynene? Endret 31. januar 2013 av DevilAngel
Binta Ba Skrevet 31. januar 2013 #7 Skrevet 31. januar 2013 blir det ikke litt varmt? siden svart trekker til seg varme... Alltid lurt på Og ser dere gjennom den lille sprekken til øynene? Ja, de ser selvsagt gjennom den. Stoffet på niqabene er gjerne veldig tynne og behagelige.
Bella21 Skrevet 1. februar 2013 #8 Skrevet 1. februar 2013 Husmor, har 6 barn. Før jeg flyttet til norge og fikk barn, jobbet jeg i militæret. Der brukte vi hijab, fordi det niqab funker dårlig rundt kjemikalier. Hva går du med når du e ute Klær ikke noen religiøse plagg, heller ikke noen religiøse smykker og lignende
Sophie-Ann Skrevet 2. februar 2013 #9 Skrevet 2. februar 2013 Tråden er ryddet for avsporinger Sophie-Ann, mod
Gjest Eurodice Skrevet 2. februar 2013 #10 Skrevet 2. februar 2013 (endret) Husmor, har 6 barn. Før jeg flyttet til norge og fikk barn, jobbet jeg i militæret. Der brukte vi hijab, fordi det niqab funker dårlig rundt kjemikalier. Hva går du med når du e ute Godt gjort å ha født 6 barn når du er bare 25 år. Hvor gammel var du da du kom til Norge? Du har tydeligvis ikke noe arbeid, ettersom du får 33 000 kroner i måneden fra NAV. Endret 2. februar 2013 av Arabella 1
Gjest Eurodice Skrevet 2. februar 2013 #11 Skrevet 2. februar 2013 (endret) Dobbelt Endret 2. februar 2013 av Arabella
Smascha Skrevet 3. februar 2013 #12 Skrevet 3. februar 2013 Jeg personlig bruker niqab når jeg er ute å handler, og hijab hjemme. Er det ikkje veldig vanskelig å bli kjent med folk (iallefall etniske nordmenn) når du brukar niqab?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå