Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lizbet ii
Skrevet

Hvor lenge etter hulling kan jeg bytte øredobbene jeg fikk med med noen nye??

Videoannonse
Annonse
Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet

Tror det er 6uker, er ikke sikker, men det var iallefall d når jeg tok hull i ørene (ca10år siden da men)

Gjest Anonymous
Skrevet

Seks uker??????

Tålmodigheten min må trenes ja"!!

Skrevet
Tror det er 6uker' date=' er ikke sikker, men det var iallefall d når jeg tok hull i ørene (ca10år siden da men)[/quote']

stemmer det! minst 6 uker... =)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor så lenge?? Fordi det ikke er grodd??

Gjest Lizbet ii
Skrevet

Innen seks uker er jeg jo faktisk sluttet å rense også. En venninne byttet etter ca tre uker uten problemer. Hvorfor denne forskjellen?

Skrevet
Hvorfor så lenge?? Fordi det ikke er grodd??

jepp, hullet må ha litt tid på seg for å gro.

tok mitt siste hull for 1 år siden...

Skrevet
Innen seks uker er jeg jo faktisk sluttet å rense også. En venninne byttet etter ca tre uker uten problemer. Hvorfor denne forskjellen?

Tja, si det. Jeg har alltid lært å rense i 6 uker, gjerne etter at disse 6 ukene har gått også! Det er ikke noe problem å bytte etter tre uker, men de øredobbene man vanligvis bytter med er kanskje større, brukt fra før av osv. Det er fordi man ikke skal få infeksjon/betennelser i hullet, fordi det er jo et slags sår i begynnelsen - og derfor trengs det å renses godt også, til det er grodd ordentlig. Derfor trenger huden tid på seg, til å gro. Så i bunn og grunn er det ikke et problem - men man skal helst ha det samme paret i ørene til hullet er grodd (tror jeg da). Kan hende noen flere her har en bedre forklaring på dette? :)

Gjest Lizbet ii
Skrevet

Takk SunAndMoon!

Høres fornuftig ut!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...