Gjest Lizbet ii Skrevet 17. mars 2004 #1 Skrevet 17. mars 2004 Hvor lenge etter hulling kan jeg bytte øredobbene jeg fikk med med noen nye??
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 17. mars 2004 #2 Skrevet 17. mars 2004 Tror det er 6uker, er ikke sikker, men det var iallefall d når jeg tok hull i ørene (ca10år siden da men)
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2004 #3 Skrevet 17. mars 2004 Seks uker?????? Tålmodigheten min må trenes ja"!!
SunAndMoon Skrevet 17. mars 2004 #4 Skrevet 17. mars 2004 Tror det er 6uker' date=' er ikke sikker, men det var iallefall d når jeg tok hull i ørene (ca10år siden da men)[/quote'] stemmer det! minst 6 uker... =)
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2004 #5 Skrevet 17. mars 2004 Hvorfor så lenge?? Fordi det ikke er grodd??
Gjest Lizbet ii Skrevet 17. mars 2004 #6 Skrevet 17. mars 2004 Innen seks uker er jeg jo faktisk sluttet å rense også. En venninne byttet etter ca tre uker uten problemer. Hvorfor denne forskjellen?
SunAndMoon Skrevet 17. mars 2004 #7 Skrevet 17. mars 2004 Hvorfor så lenge?? Fordi det ikke er grodd?? jepp, hullet må ha litt tid på seg for å gro. tok mitt siste hull for 1 år siden...
SunAndMoon Skrevet 17. mars 2004 #8 Skrevet 17. mars 2004 Innen seks uker er jeg jo faktisk sluttet å rense også. En venninne byttet etter ca tre uker uten problemer. Hvorfor denne forskjellen? Tja, si det. Jeg har alltid lært å rense i 6 uker, gjerne etter at disse 6 ukene har gått også! Det er ikke noe problem å bytte etter tre uker, men de øredobbene man vanligvis bytter med er kanskje større, brukt fra før av osv. Det er fordi man ikke skal få infeksjon/betennelser i hullet, fordi det er jo et slags sår i begynnelsen - og derfor trengs det å renses godt også, til det er grodd ordentlig. Derfor trenger huden tid på seg, til å gro. Så i bunn og grunn er det ikke et problem - men man skal helst ha det samme paret i ørene til hullet er grodd (tror jeg da). Kan hende noen flere her har en bedre forklaring på dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå