Gå til innhold

Har du ragdoll?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er oppførselen til katten? bråker den mye? spiser den opp møblene? tisser den over alt? Jeg har litt lyst på en sånn nemlig.

Anonym poster: 142155e4c54eb3fee2b39a3aed098412

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-) Jeg har verdens søteste og nydeligste Ragdoll :-) Alltid unntak selvfølgelig, men ragdollen jeg eier er verdens snilleste . Hun er utrolig renslig å hun klorer aldri på møbler annet enn på klorestativ :-) En gang kjørte vi til Bergen, og hun gjorde ikke fra seg før vi kom frem å jeg la frem kattetoalettet . Hun er utrolig flink, og hun gjør aldri fra seg andre steder enn på katte.T . Hun har sine tider hvor hun har lyst å prate litt, men det er veldig lite å jeg syns det er super koselig :-) Jeg snakker til henne å hun svarer meg med små mjauelyder . Hun sover ganske mye og er absolutt den søteste . Hun leker mye sammen med min andre katt som er en Birma . SÅ de har iblant ekstra energi som de får ut ved å løpe rundt omkring, men det er søtt . Så jeg snakker jo for min katt, men ja hun er veldig snill . Sier jeg nei så forstår hun det med engang . Hun går aldri på bordet, og hun er aldri aggressiv . Hun har aldri verken knurret på meg eller klort meg . Absolutt en rase å gå for . Hun er forresten 7 mnd å snart 4 kilo . En stoor godklump ! :-) Og Min hellig birma er jo ganske lik ragdollen, så de er også en utrolig fin rase :-) Hadde hørt mye godt om begge rasene før jeg valgte en av hver . Syns er greit de er 2 :-)

Anonym poster: c2359d3538b3afb5813f797e90fb7d70

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Må man ha svært hus og stor hage for å ha ragdoll?

Anonym poster: 142155e4c54eb3fee2b39a3aed098412

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...