AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Hvordan er oppførselen til katten? bråker den mye? spiser den opp møblene? tisser den over alt? Jeg har litt lyst på en sånn nemlig. Anonym poster: 142155e4c54eb3fee2b39a3aed098412
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 Hei :-) Jeg har verdens søteste og nydeligste Ragdoll :-) Alltid unntak selvfølgelig, men ragdollen jeg eier er verdens snilleste . Hun er utrolig renslig å hun klorer aldri på møbler annet enn på klorestativ :-) En gang kjørte vi til Bergen, og hun gjorde ikke fra seg før vi kom frem å jeg la frem kattetoalettet . Hun er utrolig flink, og hun gjør aldri fra seg andre steder enn på katte.T . Hun har sine tider hvor hun har lyst å prate litt, men det er veldig lite å jeg syns det er super koselig :-) Jeg snakker til henne å hun svarer meg med små mjauelyder . Hun sover ganske mye og er absolutt den søteste . Hun leker mye sammen med min andre katt som er en Birma . SÅ de har iblant ekstra energi som de får ut ved å løpe rundt omkring, men det er søtt . Så jeg snakker jo for min katt, men ja hun er veldig snill . Sier jeg nei så forstår hun det med engang . Hun går aldri på bordet, og hun er aldri aggressiv . Hun har aldri verken knurret på meg eller klort meg . Absolutt en rase å gå for . Hun er forresten 7 mnd å snart 4 kilo . En stoor godklump ! :-) Og Min hellig birma er jo ganske lik ragdollen, så de er også en utrolig fin rase :-) Hadde hørt mye godt om begge rasene før jeg valgte en av hver . Syns er greit de er 2 :-) Anonym poster: c2359d3538b3afb5813f797e90fb7d70 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #3 Skrevet 9. februar 2013 Må man ha svært hus og stor hage for å ha ragdoll? Anonym poster: 142155e4c54eb3fee2b39a3aed098412
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå