Gå til innhold

Hun har vansker for å stole på folk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt kjent med en aldeles nydelig jente, hun er søt, morsom, smart, jordnær og hun har verdens søteste smil. Vi har kjent hverandre en stund nå og ting begynte å bevege seg mot mer enn bare venner for litt tilbake. VI flørtet en stund og for noen dager siden snakket vi om hva som kunne skje videre mellom oss. Da fortalte hun at hun tidligere hadde hatt to forhold hvor han ene gutten hadde mishandlet henne fysisk, psykisk og vært utro. Den andre hadde vært utro mot henne med eks-bestevenninnen hennes. Som et resultat av dette har hun litt problemer med å stole på folk og selv om hun likte meg veldig godt så turte hun ikke å ta steget til å bli kjærester enda.

Jeg forstår dette og vil ikke presse henne inn i noe hun ikke er klar for enda, men er den ting jeg kan gjøre for å vise henne at jeg ikke er en sånn type gutt. Jeg er veldig glad i henne, vil henne bare godt og jeg vil så gjerne kunne sitte med henne i armkroken og tenke at hun er kjæresten min.

Anonym poster: 46e7c40fa6d2684fcc2b9105506fa374

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når en person sliter med tillit er det handlinger og ikke ord som teller. Vis henne at du lytter til hva hun sier, at du vektlegger hennes følelser. Noe som kan gi stor trygghet er at hun får se at hun er nok for deg, ved at du passer på å gi henne mest oppmerksomhet når dere er ute med andre. Du skal selvfølgelig ikke gå å passe på henne hele tiden, for det blir for mye, men bare innimellom spørre om det er noe hun har lyst på eller trenger slik at hun ser du passer på henne.

Mangel på tillit kommer pga mangel på trygghetsfølelse, så hvis du gir henne trygghetsfølelsen tilbake vil hun kunne stole på deg og vite at du ikke vil behandle henne slik eksene gjorde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...