Gå til innhold

ADLS telenor. Og antal e-post kontoer du har.

Anbefalte innlegg

Gjest Donna
Skrevet

Har noen andre her ADSL fra telenor, den som koster 349 i månden?

Har dere familie e-post kontoer?

Har dere mer enn en e-postadresse til Outlooken?

Jeg har prøvd og prøvde nå å lage en ny, men får beskjed om at jeg har nådd grensen for antal kontoer - og jeg har bare EN. Har prøvd å lage famile adresse men det går altså ikke. Synes dette er temmelig håpløst.

Så skal det være sånn? Skal jeg ikke kunne ha mer enn en?

Håper andre enn meg har telenor her, og kan svare. For de blir ikke enige med seg selv :-?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Beklager hvis jeg har misforstått, men har du vært inne på online sin hjemmeside, logget deg inn og opprettet mail-kontoene du skal bruke?

Gjest Donna
Skrevet

Ja jeg har en mailkonto der allerede. Men jeg trenger en til, og det er håpløst å få til *stønne* Og de greier ikke hjelpe meg og svarer så forskjellig. Man skal da kunne ha mer enn en konto?? 10 sa han ene på hjelpen der inne.

Skrevet

www.online.no - Velg "kundeservice" i menyen på toppen. På sida du kjem til har du ein medtrekksmeny i høgre marg - her velger du "Familie epost", og du kjem fram til denne sida (men eg rekna med det kunne vera greitt med vegforklaring òg ;))

Vel - du loggar deg inn og oppretter nye adresser i fleng. Gi eit lite pip om du ikkje får det til.

Gjest the imp
Skrevet

Jobber på internettsupporten for Telenor. Du skal minst kunne ha 3 underkontoer, husker ikke i farten om det er blitt 10 på alle ab. nå, men altså minst 3 underkontoer er mulig. På hvilken måte sliter du med å opprette familiekontoer? Har du vært inne der du oppretter/styrer familiekontoer og sett om det ligger noen der allerede?

Gjest Starya
Skrevet

Når du går på online.no så logger du på kontoadministrasjon. I oversikten der kan du velge "opprett/endre Familie e-post". Så velger du "Ny bruker" og får en side der du fyller ut div info. Trykk utfør, og du får opp en side med din kontos detaljer, samt et passord.

Gjest Donna
Skrevet

Jeg prøvde den linken - det gikk ikke :grine:

får opp samme om at jeg ikke kan ha flere.

Jeg har bare en e.mail konto. Det er jeg sikker på

forstår ikke dette jeg :(

Gjest Donna
Skrevet

"Du har nådd maks antall brukere og kan ikke legge inn nye."

Står det da :(

Gjest the imp
Skrevet

hvor står det dette? på online.no?

på online.no må du gå inn på kontoadmin, der logger du deg inn med brukernavnet og passordet ditt.

når du er logget inn ser du til høyre under tjenester. Der får du en rullegardinmeny hvor det står familieepost. Der skal du kunne opprette og administrere familieepost.

Skrevet

Sært - du burde då kunna logga deg for i så fall å kunna fjerna/deaktivere epostkontoar?

Hmmm - kva for ei av lenkene brukte du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...