Gjest Reza08 Skrevet 30. januar 2013 #1 Skrevet 30. januar 2013 Hvilken musikk liker du å høre på? Da tenker jeg både på sjanger og artist/band. Jeg for min del liker alt mulig utenom artister som Justin Bieber (Jostein Bever), Tone Damli og Gabrielle.
Avi Skrevet 30. januar 2013 #2 Skrevet 30. januar 2013 (endret) Hører mye på Pink Floyd for tiden. Ellers liker jeg også Led Zeppelin, Jack White, Nirvana, Neil Young, Lana Del Rey, Guns n' Roses, Eric Clapton, The Beatles, Pearl Jam, The Rolling Stones og mye mer edit: glemte å legge til noe viktig! Endret 30. januar 2013 av Avi
Gjest Reza08 Skrevet 30. januar 2013 #3 Skrevet 30. januar 2013 (endret) Hører mye på Pink Floyd for tiden. Ellers liker jeg også Led Zeppelin, Jack White, Nirvana, Neil Young, Lana Del Rey, Guns n' Roses, Eric Clapton, The Beatles, Pearl Jam og mye mer! Mange av disse artistene liker jeg også. Høres ut som du har en spennende musikksmak. Endret 30. januar 2013 av Reza08
Anoia Skrevet 30. januar 2013 #4 Skrevet 30. januar 2013 Jeg hører mye på Type O Negative, Suzanne Vega, Björk, Crystal Castles, Raubtier, Massive Attack, Queen, Jean Michel Jarre, Seigmen, Claire Voyant, Fever Ray, INXS, A Perfect Circle, Siouxsie and the Banshees, Rammstein, Pantera, Opeth, Marillion (med Fish), Cocteau Twins og ganske mye mer.
Gjest Reza08 Skrevet 30. januar 2013 #5 Skrevet 30. januar 2013 Noen av mine favoritter er: Queen, Bon Jovi, Taylor Swift, Nickelback, Backstreet Boys, Il Divo, Jahn Teigen, Jan Eggum, Plumbo, Aerosmith, AC/DC, Metallica, Guns n Roses, Extreme, Halvdan Sivertsen, Carrie Underwood, The Beatles, The Rolling Stones, David Bowie, Seal, Sarah McLachlan, Leonard Cohen, Eric Clapton, Red Hot Chili Peppers, Michael Jackson, Elton John, Luciano Pavarotti, Andrea Bocelli og Odd Nordstoga.
Gjest Mandalas Skrevet 30. januar 2013 #6 Skrevet 30. januar 2013 Akkurat nå går det mest i Tom Waits, I was a King, The tallest man on earth, Of monsters and men, Blood command, Garbage, Incubus, Morcheeba, Jake Bugg.
Gjest Raindrops Skrevet 30. januar 2013 #7 Skrevet 30. januar 2013 Akkurat nå har jeg dilla på musikk som jeg kan shuffle og/eller freakdanse til. Går mye i Icona Pop, Justice og Daft Punk om dagen. Ellers har jeg i det siste hørt mye på Shpongle, Ralph Myerz and the Jack Herren Band, Feed me, Rage Against, Smashing Pumpkins, Savant, Of monsters and men, Florence + the machine, Kaizers Orchestra, Placebo og Amon Tobin. Men smaken min forandrer seg hele tiden, Daft Punk har jeg f.eks ikke hørt på på flere år før jeg plutselig fikk helt dilla for et par dager siden.
Gjest Reza08 Skrevet 30. januar 2013 #8 Skrevet 30. januar 2013 Jeg hører mye på Type O Negative, Suzanne Vega, Björk, Crystal Castles, Raubtier, Massive Attack, Queen, Jean Michel Jarre, Seigmen, Claire Voyant, Fever Ray, INXS, A Perfect Circle, Siouxsie and the Banshees, Rammstein, Pantera, Opeth, Marillion (med Fish), Cocteau Twins og ganske mye mer. Er en god del bra her, spesielt Queen.
Maestro Skrevet 30. januar 2013 #9 Skrevet 30. januar 2013 (endret) Pink Floyd, Alice in Chains, Pearl Jam, Stone temple pilots, Nirvana, Oasis, Pixies, The Smiths, The Cure, The Clash, Metallica, Of monsters and men, Rammstein, Kaizers Orchestra, Skambankt, Soilwork, In Flames, Arch Enemy, Avenged Sevenfold, Pendulum, Rev Theory, Raga Rockers, Killswitch Engage, The Strokes, Ed Sheran, Massive Attack, Queen, Turbonegro, Hardcore Superstar, Depeche Mode, Air, Muse. Her er noe hvertfall, mye rock, grunge, gammalt, metalcore Endret 30. januar 2013 av Maestro 1
Minttu Skrevet 30. januar 2013 #10 Skrevet 30. januar 2013 (endret) Finske rock/metal band - Vikingmetal, glam rock, klassisk/cello rock, battle metal/love metal, goth. Jeg vil ikke si at noe er likt, det er pent lite. Det er variert, spesielt, og unikt på hver sin måte Som f.eks Finntroll, heavy, folk metal som også kan være artig å danse til, mens Reckless Love er mer glam rock og festlig musikk. Mja, må oppleves for å forstås Negative, Reckless Love, Nerve End, Apocalyptica, Ensiferum, Amorphis, Turisas, The 69 Eyes, Finntroll, Brymir, Profane Omen, Korpiklaani, Teräsbetoni, Amoral, MyGrain, Wintersun, HIM, Flinch, Stam1na, Moonsorrow Som ikke akkurat er rock/metal; Ilpo Kaikkonen, Lassi Valtonen, Laura Närhi, Erin, Cheek og div.enkeltsanger av div.artister da. Og som ikke er finsk; Crashdiet ^^ Bon Jovi hører jeg og på (Takket være mamma ) Kan høre på mye annet og, men ikke hva som helst, og jeg liker meg aller best innenfor det som er nevnt. Jeg elsker den fine musikken I tillegg har jeg møtt flere av de i bandene jeg har nevnt ^^ Føler det var litt lite, men har nok fått med de viktigste Endret 30. januar 2013 av Minttu
Gjest Raindrops Skrevet 30. januar 2013 #11 Skrevet 30. januar 2013 Pink Floyd, Alice in Chains, Pearl Jam, Stone temple pilots, Nirvana, Oasis, Pixies, The Smiths, The Cure, The Clash, Metallica, Of monsters and men, Rammstein, Kaizers Orchestra, Skambankt, Soilwork, In Flames, Arch Enemy, Avenged Sevenfold, Pendulum, Rev Theory, Raga Rockers, Killswitch Engage, The Strokes, Ed Sheran, Massive Attack, Queen, Turbonegro, Hardcore Superstar, Depeche Mode, Air, Muse. Her er noe hvertfall, mye rock, grunge, gammalt, metalcore Aaw Pixies <3
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 31. januar 2013 #12 Skrevet 31. januar 2013 Liker noe innenfor alle sjangre, men går vel mest i ulike varianter av black/death metal og ambient,drone, noise opplegg og klassisk. Litt hip hop om jeg er i humør til det.
Anglofil Skrevet 31. januar 2013 #13 Skrevet 31. januar 2013 Tja, hører på mye forskjellig: * Rammstein * Frank Sinatra * Jewel * R.E.M. * Damien Rice * Robbie Williams * Jamie Cullum * Phenomenal Handclap Band * U2 * Belle & Sebastian * Ane Brun * George Michael * Elton John * Franz Ferdinand * Adele * Amy MacDonald * Smashing Pumpkins * Katie Melua * Michael Jackson * Tracy Chapman * Eva Cassidy * Allison Moorer * Bernhoft * Marc Anthony * Michael Bublé * Kaizers Orchestra * Marit Larsen * Madrugada * Vamp * Nat King Cole * Norah Jones * Elvis * Randy Crawford * Tim Christensen * The Baseballs * Postgirobygget * Lene Marlin * Queen * Nirvana * Øystein Sunde * Tori Amos Mvh Yvonne 1
Thought-Fox Skrevet 31. januar 2013 #14 Skrevet 31. januar 2013 Det blir mest shoegaze, folk rock og diverse former for indie. En del post-rock, hip hop, post-punk og klassisk. Tidvis litt forskjellig metal, blues og listepop. Tror danseband må være det eneste jeg overhodet ikke hører på.
Gjest Funky Punk Skrevet 31. januar 2013 #15 Skrevet 31. januar 2013 Å huske alle band og artister blir helt umulig da jeg hører på så og si alt (selv om dette svaret irriterer enkelte grønn ), men jeg har nok en forkjærlighet for svensk musikk om jeg skal finne en sjanger/rød tråd For å nevne noen jeg har på den spillelisten som går akkurat nå, så hører jeg på; Tôg No Slagsmålsklubben Agnes Obel Olle Ljunstström Antony and the Johnsons La Caution El Perro del Mar alt-J Mumford and sons ...og mange, mange fler
Binta Ba Skrevet 31. januar 2013 #16 Skrevet 31. januar 2013 Reggae: Tarrus Riley, Burning Spear, Etana, Egyptian, Sizzla, Alpha Blondy, etc. Dancehall: Vybz Kartel, Busy Signal, Konshens, Beenie Man, etc. Rap/Hiphop: Jurassic 5, Jedi Mind Tricks, Promoe, Looptroop, Wu Tang Clan Rock: The Doors, Pink Floyd, Jimi Hendrix Sånn ca.
Havbris Skrevet 4. februar 2013 #17 Skrevet 4. februar 2013 Hører en del klassisk musikk, fra flere epoker, både vokal og instrumental. Hører gjerne på musikk fra 70-80 tallet, og Pink Floyd, Level 42, Chick Korea, Miles Davis, Astor Piazolla, Michel Camilo, Eva Cassidy, Earth, Wind & Fire, Beatles, Kjetil Bjørnstad, Jan Garbarek og masse annet. Hører musikk fra mange forskjellige sjangere og tidsepoker.
Mermaid Blues Skrevet 4. februar 2013 #18 Skrevet 4. februar 2013 Går mest i det mange liker å kalle "alternativ rock" evt "indierock", samt noe elektronisk rock, "hardpop" og progrock, og enkelte singer/songwriters. Favorittbandet mitt har vært Placebo siden jeg var 12 år, og jeg er fortsatt skikkelig fantard Er også blodfan av The Cure. Ellers er jeg veldig glad i Radiohead, dredg, Muse, VETO, The Smiths, Broder Daniel, Depeche Mode, David Bowie, Yeasayer, Joy Division, White Stripes, Datarock, The Clash, White Lies, Motorpsycho, Tom McRae, Damien Rice, Tori Amos, Doves, Bloc Party, Interpol, Kasabian, Johnossi, Moneybrother, TV on the Radio, Porcupine Tree, Nephew, Spleen United, My Vitriol, Dave Gahan og Morrissey, for å nevne noen. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #19 Skrevet 4. februar 2013 Nero Moby a-ha David Gray DJ Shadow Sting Peter Gabriel Simple Minds Kurt Nielsen Lene Marlin Coldplay Massive Attack Burial Thomas Newman Def Leppard Queen Robbie Robertson Toto 10CC Supertramp Ca noe slik :-) Anonym poster: 020416ccfb01355ddab001612b561180
Gjest Blue Jeans Skrevet 7. februar 2013 #20 Skrevet 7. februar 2013 Jeg er ikke "fastlåst" til en spesiell sjanger eller gruppe. "alle" band og artister har et pr sanger jeg kan like, og da hører jeg på de. Er ikke blodfan av noen sånn sett. Men går mye i rock /metal sånn til vanlig. Men country er også noe jeg "tiltrekkes" av men der igjen er det sjeldent jeg finner en spesiell artist eller band jeg virkelig liker. Jeg hører på sanger uavhengig av hva det er. Men det er en stor fordel at teksten treffer meg. Liker best menn som synger. Er ytterst sjeldent jeg finner en kvinne flink til å synge, blir slitsomt å høre på. Men det finnes unntak!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå