AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #1 Skrevet 30. januar 2013 Dere som har vært utro, hvordan oppførte du deg med partneren din i ettertid? Min samboer var på byn i helgen, og jeg tror han holder noe skjult for meg. Han ble utrolig fort hissig når han kom hjem, og la seg på gjesterommet.( var gaanske brisen). Jeg fikk ikke tak i han på over 4 timer. Vi har et barn sammen, og hun hadde feber å virket dårlig, så ville bare ringe å gi beskjed at vi var våken og hun dårlig. Jeg lånte tlf hans i sted, og så at han hadde ringt en annen jente 6 ganger den natten, og jeg lurer på hvorfor. Vi gikk på skole med henne for 2 år siden, og de har aldri kjent hverandre. Har selvfølgelig tenkt å spørre, men han kommer sikkert bare til å hisse seg opp, eller lyge. Noen tips hvordan jeg går frem? Jeg har hatt kjæreste før som var utro, og det tok ufattelig lang tid for meg å komme over, så jeg blir veldig nervøs og redd. Anonym poster: 8e4a01056931331a9cb270c007e9add3
calleyla Skrevet 30. januar 2013 #2 Skrevet 30. januar 2013 dette er helt jævlig synes jeg, det kan jo være at det er ingenting...men allikevel rart,, jeg hadde spunnet 1003 historier før jeg hadde klart å prate med han.sender deg en klem å håper det ordner seg . jeg ville ha spurt han rett ut jeg . lykke til
dobri123 Skrevet 31. januar 2013 #3 Skrevet 31. januar 2013 Jeg passet på telefonen min, satt med den hele tiden. Bare jeg skulle på do hadde jeg den med meg. Løy mye om at jeg skulle ting, f.eks familiebesøk for å få tilbringe tid med denne andre gutten. Vi hadde ikke samleie så ofte, veldig sjeldent. Var mer tilbaketrukken, ville ikke bli sett så mye med min daværende kjæreste, ble mye sint på han for hver minste ting osv..
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #4 Skrevet 31. januar 2013 dette er helt jævlig synes jeg, det kan jo være at det er ingenting...men allikevel rart,, jeg hadde spunnet 1003 historier før jeg hadde klart å prate med han.sender deg en klem å håper det ordner seg . jeg ville ha spurt han rett ut jeg . lykke til Jeg spurte han rolig og fint isted, og ikke med en anklagede stemme. Han sa at han ikke husker, og at noen må lånt Tlf hans, og han traff henne på byn og snakket med henne i rundt 15/20 min. Han begynte å hisse seg litt, men jeg bare snakket rolig og da skjerpet han seg. Anonym poster: 8e4a01056931331a9cb270c007e9add3
Gjest test123 Skrevet 31. januar 2013 #5 Skrevet 31. januar 2013 (endret) Jeg spurte han rolig og fint isted, og ikke med en anklagede stemme. Han sa at han ikke husker, og at noen må lånt Tlf hans, og han traff henne på byn og snakket med henne i rundt 15/20 min. Han begynte å hisse seg litt, men jeg bare snakket rolig og da skjerpet han seg. Anonym poster: 8e4a01056931331a9cb270c007e9add3 Edit: Er det ikke sånn små barn lyver? Endret 31. januar 2013 av test123 1
vinterspeil Skrevet 31. januar 2013 #6 Skrevet 31. januar 2013 Jeg lot som ingenting dagen etter så godt det gikk. Prata om alle andre en den ene. Etter hvert som vi møttes ofte ble det bortforklaringer. Jeg allierte meg med en venninne, men til sist ble jeg røpet på det. Jeg skulle overnatte men var ikke der. Da var det for min del bare å tilstå. Må legge til at forholdet jeg var i hadde mange feil og mangler. Likevel bebreider jeg meg selv som kunne være så uærlig.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #7 Skrevet 31. januar 2013 Passet godt på telefonen. Var generelt i godt humør (litt forelsket), så han skjønte aldri noenting. Han syntes bare det var hyggelig at jeg var så blid og glad, og at jeg gjenopptok kontakten med gamle venninner (som var min unnskyldning). Huff, jeg skammer meg fortsatt, mange år senere. Anonym poster: ed039f882dfb77ca211d925cd41153f9
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #8 Skrevet 31. januar 2013 Jeg passet også på telefonen min, skrev meldinger i skjul (på badet/vaskerommet/kjøkkenet) under påskudd at jeg skulle ting som man vanligvis gjør på disse rommene, hadde selvsagt alltid på lydløs, var i dårlig humør hjemme. Telefonregningen skjøt i været. Jeg benyttet enhver anledning til å være hos vedkommende, det hendte jeg fant på noen også. Var "heldigvis" hjemmefra halve døgnet, så jeg kunne "operere" åpent da. Anonym poster: a91017746b6bbfcb9759f91cb42d27c9
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2013 #9 Skrevet 31. januar 2013 Jeg også hadde telefonene i nærheten og alltid på lydløs. Jeg orket ikke å ha sex og var vel egentlig ganske kald. I ettertid så ser jeg at jeg ikke ville at han skulle være med på bilder etc når vi var på reise.... Merkelig jeg vet, men jeg ville ikke ha noe med han å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå