Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har på jobben (butikk) fått en god tone med en av securitasvaktene som jobber på samme senteret. Han er innom meg støtt og stadig. Jeg har gjennom felles venner funnet facebookprofilen hans.

Vil det være over streken om jeg legger han til på facebook? Blir det "litt mye" med tanke på at han ikke har sagt etternavnet sitt..?

Anonym poster: 4b8494953bb54ec79e324bb006f2b5f4

Anonym poster: 022029163fa08b52a2897621f931bd96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere på jobben har lagt til meg uten at jeg noen gang har presentert meg med etternavn til disse. De ser jo navnet mitt på vaktlister osv, så synes ikke det er noe rart. Man har jo gjerne mange felles venner når man jobber på samme sted, og da er det ikke vanskelig å finne folk. Tror ikke han kommer til å reagere på det :)

Skrevet

Jeg visste ikke etternavnet på alle før FB, heh..

Anonym poster: 80c2e7b8ecaaa2b7976f0227a69a2f98

• Liker 2
Skrevet

Jeg var i nesten samme situasjon som deg . Fikk god kontakt med en som var ofte innom der jeg jobbet, vi så alltid på hverandre og vekslet et par ord.

Fant ut hva han het, adda ham på facebook, etter et par flørte-flaue møter på jobb ba han meg på date og vips så ble vi kjærester.

Vi er ikke sammen nå, men husker det med et smil :)

Gjør det!

Anonym poster: daf41f8acf6c0cb2785343385e128940

Gjest TJ Oshie
Skrevet

Ut i fra hva du skriver mht god tone så syntes vedkommende sikkert at det er flatterende at du insjer. Over streken er det i hvertfall ikke. Flere av mine "venner" på facebook er folk jeg ikke har snakket på med år og dag, eller har møtt via jobb ala ditt scenario. Helt normalt :)

Skrevet

TS her.. han vet ikke at vi har felles venner og vi har jo ikke felles vaktlister, så jeg er liksom litt redd for at det skal virke som om jeg stalker han...

Anonym poster: 022029163fa08b52a2897621f931bd96

Skrevet

Kanskje han tenker akkurat det samme? Uansett så er det han som stikekr innom jobben din, så hadde han ikke likt deg, så hadde han ikke pratet med deg der :) Legg han til du!

Anonym poster: 1090e63be0c2c3310df046c0089a3a0d

Skrevet

Folk legger til folk de har møtt bare èn gang, uten å så vidt snakke.

Det er helt vanlig, og jeg ser ikke noe problem i at du legger han til som venn :)

Skrevet

Kommer litt an på. Jeg har 25 venner på FB, så for min del hadde det blitt sært, spesielt om den som la meg til hadde en like liten liste. Men om en "vennesamler" med mange 100 hadde lagt meg til hadde jeg neppe reagert nevneverdig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...