Glitterchick Skrevet 18. mars 2004 #21 Skrevet 18. mars 2004 Min yndlingsside for myteavlivning, både de som sprer seg via mail, de man har hørt opp gjennom barndommen og også de som avisene velger å trykke i ny og ne, i god tro om at det er sant: http://www.snopes.com Her er bl. a. deres sak på de nå veldiskuterte bonsaikattene: http://www.snopes.com/inboxer/outrage/bonsai.htm
Gjest care Skrevet 18. mars 2004 #22 Skrevet 18. mars 2004 Og med dette kan vi enkelt og greit avlive myten om at vi på KG kan og vet alt. Hussjjj, gå hjem med deg....
Gjest Maranna Skrevet 18. mars 2004 #23 Skrevet 18. mars 2004 Dere som vet alt : vet dere om det er sant at man kan bli lam i ansiktet av å ta piercing i nesa? Min mors lege hadde nemlig sagt dette engang (på den tiden det var veldig populært blant småjentene)...
Glitterchick Skrevet 18. mars 2004 #24 Skrevet 18. mars 2004 hmm, eneste måten jeg kan tenke meg at man blir lam er hvis man får en kraftig infeksjon? Men hvis man går til ett all right sted med bra hygiene burde det ikke være noen fare. Jeg har i allefall aldri hørt om noen dette har skjedd med, så særlig utbredt kan det vel ikke være. Men er selvsagt ikke bombesikker.
blåveis Skrevet 18. mars 2004 #25 Skrevet 18. mars 2004 Sauer er ikke ålreite dyr hva?? jeg protesterer! klart de er ålreite..! bare fordi de ikke lukter som oss eller er "kosete" så er de vel ålreite, vel?
VesleBråka Skrevet 18. mars 2004 #26 Skrevet 18. mars 2004 ok, sauer er ålreite (vil ikke tirre sinna dame med hockey idag)
Gjest gjest1 Skrevet 18. mars 2004 #27 Skrevet 18. mars 2004 Mannen i formann betyr ikke mann, men person
aowi Skrevet 18. mars 2004 #28 Skrevet 18. mars 2004 siden taxisjåfører ble nevnt her tidligere.. myten om at de har lite utdanning og sånn...... er ikke sann!!! mange av dem har vært ledere , er høyskole/universitetsutdannet og sånne greier!! Må ærlig innrømme jeg fikk hakeslipp......... og skjønte at jeg hadde fordommer jeg ikke visste om... Mange betegnet det som avkobling!!! noe mellomgreier lissom 8)
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2004 #29 Skrevet 18. mars 2004 Det vokser ikke eple/drue/appelsintrær i magen din om du spiser steinene i fruktene!
Gjest Poirot Skrevet 18. mars 2004 #30 Skrevet 18. mars 2004 Det tar IKKE 7 år for tyggegummi å passere gjennom systemet om du svelger tyggisen.
birgitte242 Skrevet 18. mars 2004 #31 Skrevet 18. mars 2004 Dette rådet synes jeg du burde linke noe forskning til. Jeg synes det er litt på kanten å si dette uten å henvise til fakta. Vær så god! http://www.doktoronline.no/pub/qa/157.html
VesleBråka Skrevet 18. mars 2004 #32 Skrevet 18. mars 2004 Jeg kan tenke meg man kan bli lam i deler av ansiktet (ikke hele..) hvis man kutter over noen viktige nervetråder med piercinger. En hovedkabel eller noe. Husker det var en jente i VG for lenge siden som hadde klemt på en kvise i det området, og halve ansiktet hadde svulmet opp i en alvorlig infeksjon med lammelse eller noe. Konklusjonen var ivertfall at fra nesetippen og opp skal man ikke kødde med huden, den er full av nerver. Jo nærmere øynene, jo mer off limits. Klart det er mange taxisjåfører som kjører drosje som er utdannet, it-bransjen f.eks har jo kvittet seg med veldig mye folk - som idag kjører drosje.
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2004 #33 Skrevet 19. mars 2004 Muslimer går ikke med vide bukser fordi de skal føde Allah (eller Mohammed eller hva det var). Det er ikke farlig å svømme etter at man har spist.
Gjest Estrela Skrevet 19. mars 2004 #34 Skrevet 19. mars 2004 Mat man spiser når ingen ser på har faktisk også kalorier. Å spise et eple etter sjokoladen oppveier ikke for sjokoladeinntaket. Ødela jeg noe for noen nå?
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #36 Skrevet 18. april 2009 Det vokser <span style='color:red'>ikke </span>eple/drue/appelsintrær i magen din om du spiser steinene i fruktene! Eple steiner er derimot giftige. Kun merkbart i ekstremt store mengder så hvidt jeg vet da...
Tabris Skrevet 19. april 2009 #37 Skrevet 19. april 2009 Hunder angrer ikke når de har gjort noe de ikke har lov til.
Gjest Wacmoc Skrevet 19. april 2009 #38 Skrevet 19. april 2009 Til alle fjortiser: Man får ikke større pupper av å ta p-pillen. Rart jeg gikk opp en str og etter jeg begynte på loette, og nå som jeg har slutta har de minska litt igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå