Gå til innhold

Avliving av myter

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og med dette kan vi enkelt og greit avlive myten om at vi på KG kan og vet alt.

:ler:

Hussjjj, gå hjem med deg.... :ler:

Gjest Maranna
Skrevet

Dere som vet alt :wink: : vet dere om det er sant at man kan bli lam i ansiktet av å ta piercing i nesa? Min mors lege hadde nemlig sagt dette engang (på den tiden det var veldig populært blant småjentene)...

Skrevet

hmm, eneste måten jeg kan tenke meg at man blir lam er hvis man får en kraftig infeksjon? Men hvis man går til ett all right sted med bra hygiene burde det ikke være noen fare. Jeg har i allefall aldri hørt om noen dette har skjedd med, så særlig utbredt kan det vel ikke være. Men er selvsagt ikke bombesikker.

Skrevet
Sauer er ikke ålreite dyr

hva??

jeg protesterer!

klart de er ålreite..!

bare fordi de ikke lukter som oss eller er "kosete" så er de vel ålreite, vel?

Skrevet

ok, sauer er ålreite (vil ikke tirre sinna dame med hockey idag)

Gjest gjest1
Skrevet

Mannen i formann betyr ikke mann, men person

Skrevet

siden taxisjåfører ble nevnt her tidligere.. myten om at de har lite utdanning og sånn...... er ikke sann!!! mange av dem har vært ledere , er høyskole/universitetsutdannet og sånne greier!!

Må ærlig innrømme jeg fikk hakeslipp.........

og skjønte at jeg hadde fordommer jeg ikke visste om...

Mange betegnet det som avkobling!!! noe mellomgreier lissom 8)

Gjest Anonymous
Skrevet

Det vokser ikke eple/drue/appelsintrær i magen din om du spiser steinene i fruktene! :hoho::hoho::hoho::hoho:

Gjest Poirot
Skrevet

Det tar IKKE 7 år for tyggegummi å passere gjennom systemet om du svelger tyggisen.

Skrevet

Jeg kan tenke meg man kan bli lam i deler av ansiktet (ikke hele..) hvis man kutter over noen viktige nervetråder med piercinger. En hovedkabel eller noe. Husker det var en jente i VG for lenge siden som hadde klemt på en kvise i det området, og halve ansiktet hadde svulmet opp i en alvorlig infeksjon med lammelse eller noe. Konklusjonen var ivertfall at fra nesetippen og opp skal man ikke kødde med huden, den er full av nerver. Jo nærmere øynene, jo mer off limits.

Klart det er mange taxisjåfører som kjører drosje som er utdannet, it-bransjen f.eks har jo kvittet seg med veldig mye folk - som idag kjører drosje.

Gjest Anonymous
Skrevet

Muslimer går ikke med vide bukser fordi de skal føde Allah (eller Mohammed eller hva det var).

Det er ikke farlig å svømme etter at man har spist.

Gjest Estrela
Skrevet

Mat man spiser når ingen ser på har faktisk også kalorier. :sjarmor:

Å spise et eple etter sjokoladen oppveier ikke for sjokoladeinntaket. :sjarmor:

Ødela jeg noe for noen nå? :tunge1:

Skrevet

Elvis er ikke død. :danse:

• 5 år senere...
Skrevet
Det vokser <span style='color:red'>ikke </span>eple/drue/appelsintrær i magen din om du spiser steinene i fruktene! :hoho::hoho::hoho::hoho:

Eple steiner er derimot giftige. Kun merkbart i ekstremt store mengder så hvidt jeg vet da...:)

Skrevet

Hunder angrer ikke når de har gjort noe de ikke har lov til.

Gjest Wacmoc
Skrevet
Til alle fjortiser: Man får ikke større pupper av å ta p-pillen.

Rart jeg gikk opp en str og etter jeg begynte på loette, og nå som jeg har slutta har de minska litt igjen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...