Gå til innhold

Første kjæreste, skal man være forelsket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei nettopp begynt å studere og en jente har funnet ut at hun vil være kjæresten min. Trives med henne og kunne godt tenkt meg sex(er jomfru), men er ikke forelsket. Er det normalt å få inn i forhold sånn?

2) Tror egentlig ikke hun er forelsket i meg heller, virker som om hun bare vil ha en kjæreste og synes jeg virker som en grei gutt, er noen jenter sånn? Hun har ikke hatt kjæreste tidligere hun heller.

Anonym poster: 559447526579c0bfc2b687e8650b48f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som blir kjærester med noen uten å være forelsket?

Anonym poster: 0cf4e7d2b83b9fd3be7eab078e7e7245

Skrevet

Jeg vet ikke, jeg har jo aldri hatt kjæreste.

Og for asosial til å ha sett hvordan det fungerer for andre.

TS

Skrevet

Eh, det høres helt feil ut for meg. Spør henne hva hun vil og om hun ikke er forelsket i deg heller kan dere vel være friends with benefits?

• Liker 3
Skrevet

Takk

Skrevet

Haha jeg var heller ikke forelsket i min første. Men han var stormforelska og det endte med at jeg knuste hjertet hans. Angrer på at jeg ikke var ærlig mot han for han fortjente ikke falske forhåpninger.

Skrevet

Haha jeg var heller ikke forelsket i min første. Men han var stormforelska og det endte med at jeg knuste hjertet hans. Angrer på at jeg ikke var ærlig mot han for han fortjente ikke falske forhåpninger.

Første gangen jeg ble forelska var jeg 31! Og jeg har hatt et langt samboerskap før det. Hadde nok noen følelser, men jeg har også såret personer.

Anonym poster: 836b21def04a272b7aeadc32171faec9

Skrevet

Er det noen som blir kjærester med noen uten å være forelsket?

Anonym poster: 0cf4e7d2b83b9fd3be7eab078e7e7245

Ja, det er det.

Man kan like noen godt nok, ha god kjemi, trives i hverandres selskap og se de praktiske grunnene til hvorfor man skal være sammen.

Man trenger ikke forelskelse hvis man virkelig er glad nok i noen til at man ønsker å være sammen med denne på heltid. Jeg tror det kalles kjærlighet ;-)

Anonym poster: 43d4d5ca7709fb019f4dcf71e5faf748

• Liker 1
Skrevet

Du har muligheten til å huske din første seksuelle opplevelse som noe du delte med ei du var forelsket i og glad i.. det er det mange som har angret på at de ikke gjorde. Grip muligheten og vent med å bli kjæreste med noen til du virkelig er forelsket.

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Jeg synes nesten at om man skal bli sammen med noen så burde man være forelsket i den personen

Skrevet

Ja når jeg var i tenårene var det også sånn at man ble sammen bare for å bli sammen, altså man lurer på hvordan det er å være kjæreste. Men å være kjæreste uten å være forelsket gav liksom ingenting, det har jeg i hverfall lært i ettertid..

Anonym poster: 5c4d5c54ebcd658d90ff5b0ef1aacc47

Skrevet

Ja, det er det.

Man kan like noen godt nok, ha god kjemi, trives i hverandres selskap og se de praktiske grunnene til hvorfor man skal være sammen.

Man trenger ikke forelskelse hvis man virkelig er glad nok i noen til at man ønsker å være sammen med denne på heltid. Jeg tror det kalles kjærlighet ;-)

Anonym poster: 43d4d5ca7709fb019f4dcf71e5faf748

For meg er dette en type kjærlighet som utvikler seg under/etter forelskelse.

Skrevet

Du har muligheten til å huske din første seksuelle opplevelse som noe du delte med ei du var forelsket i og glad i.. det er det mange som har angret på at de ikke gjorde. Grip muligheten og vent med å bli kjæreste med noen til du virkelig er forelsket.

Får håpe du har rett, jeg kommer nok til å vente på kjæreste uansett, men det er nok mer fordi jeg ikke vet hvordan man tar initiativ til sex uansett.

TS

Skrevet

Får håpe du har rett, jeg kommer nok til å vente på kjæreste uansett, men det er nok mer fordi jeg ikke vet hvordan man tar initiativ til sex uansett.

TS

Edit:samme gjelder kjæreste, mannet meg opp og turte å si nei til kjærestegreiene(er sjenert nok til at jeg lett kunne blitt kjæreste bare fordi jeg ikke turte å si nei)

Skrevet

Har dere sett det bilde der det sitter et par nedstøvede skjeletter på en benk og venter på den rette??

• Liker 2
Skrevet

Har dere sett det bilde der det sitter et par nedstøvede skjeletter på en benk og venter på den rette??

Litt sent å komme med den advarselen etter jeg sa nei!

Nei, forhåpentligvis går det ikke så ille.

TS

Skrevet

Hehe nei, men har du det bildet noe sted?

Anonym poster: 08b12adba72647be2511ae368f927a2c

Skrevet

TS

Når du treffer ei jente du er forelsket i og som er forelsket i deg, vil dere sammen finne ut av sexen.. Jeg håper du venter til da. :)

Skrevet (endret)

post-61575-0-38453900-1359642346_thumb.j

Noe sånt noe?

Edit: Jeg er sikker på at du finner ei der dere begge har de rette følelsene for hverandre. Du sier du nettopp har begynt å studere - du er ung! Ikke bekymre deg for dette nå :)

Endret av Flyndrefanten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...