AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #1 Skrevet 30. januar 2013 Tenker dere over at dere har tatoveringer? Eller blir det såpass vanlig at dere ikke tenker over det? Anonym poster: b473024607311af4c74013442a3ae5ad
Envy Skrevet 30. januar 2013 #2 Skrevet 30. januar 2013 Hender faktisk at jeg blir overrasket når jeg "gjenoppdager" de små tattoveringene Type "åja, stemmer det, jeg har tattovering der!". Den store er liksom bare der, tenker ikke over den, annet enn kanskje ved klesvalg når jeg skal på byen. Men de er en like naturlig del av meg som alt annet 2
Gjest Blomst83 Skrevet 30. januar 2013 #3 Skrevet 30. januar 2013 Hender faktisk at jeg blir overrasket når jeg "gjenoppdager" de små tattoveringene Type "åja, stemmer det, jeg har tattovering der!". Den store er liksom bare der, tenker ikke over den, annet enn kanskje ved klesvalg når jeg skal på byen. Men de er en like naturlig del av meg som alt annet Sier meg enig i den
Gjest grenlandstuppa Skrevet 30. januar 2013 #4 Skrevet 30. januar 2013 Nei, jeg gjør egentlig ikke det, annet enn at jeg i ny og ne irriterer meg over den på leggen fordi den er så stygg:P
Jellybean78 Skrevet 30. januar 2013 #6 Skrevet 30. januar 2013 Tja, jeg har MYE, så umulig å ikke legge merke til de hver morgen jeg titter i speilet, men de er såpass gamle at jeg rett og slett ikke ofrer de mye tanke lenger.....sørger bare for at de ikke vises i sammenhenger jeg ikke vil at de skal vises i.
Thorn Skrevet 30. januar 2013 #7 Skrevet 30. januar 2013 Jeg "glemmer" mine, siden de er på ryggen og jeg omtrent aldri ser dem. Egentlig er de eneste gangene jeg tenker over det når jeg kjøper f.eks. kjoler, om jeg vil velge å vise eller ikke vise tatoveringene. Og når jeg planlegger nye tatoveringer!
Noir Skrevet 31. januar 2013 #8 Skrevet 31. januar 2013 Går ikke å tenker på dem hele tiden. Det har hendt at jeg har overhørt et barn på bussholdeplassen si "se på den tatoveringen a' mamma!", blitt nysgjerrig og snudd meg for å se hvem som er tatovert, for så å innse at det var jo meg, det. 1
Gjest Blomst83 Skrevet 31. januar 2013 #9 Skrevet 31. januar 2013 Kjenner til den.Har en på skulderen,og flere ganger når folk som kommer bak fra og spør "hva er det du har der",så blir jeg hystersik.Tenker at jeg har et småkryp eller noe sånt som jeg ikke kan se på meg,men det de egentlig lurer på er tattoveringen min
Minya Skrevet 31. januar 2013 #10 Skrevet 31. januar 2013 Jeg glemmer også tatoveringene på ryggen, helt til jeg snur meg når jeg ser meg i speilet, da får jeg en sånn bitteliten aha-opplevelse og blir nesten flau på mine egne vegne over hvor teit gullfiskhjernen min kan være.
Petalouda Skrevet 31. januar 2013 #11 Skrevet 31. januar 2013 Samme her. Jeg har to og har glemt dem litt. Kom veldig på den ene da jeg skulle kjøpe brudekjole. Det teiteste (ok ikke absolutt av alt i hele verden but still) jeg ser er klær som dekker halve tatoveringen, derfor er min estrategisk plassert i forhold til t-skjorteermer og den slags. Men jeg glemmer stort sett at de er der.
skruf Skrevet 31. januar 2013 #12 Skrevet 31. januar 2013 (endret) Glemmer av den jeg har bak i nakken.... den er ganske langt opp mot hårfestet, så den vises bare når jeg setter opp håret. Den på underarmen ser jeg daglig.... (men den er plassert langt oppe, helt opp til albueleddet, så den er grei å skjule med klær.) Endret 31. januar 2013 av maya76
Gjest loren Skrevet 31. januar 2013 #13 Skrevet 31. januar 2013 Jeg glemmer mine litt av og til. Ha en på ryggen som jeg bare plutselig av og til får et glimt av selv i speilet, og noen ganger lurer jeg i et par sekunder på hva i all verden det er Den jeg har på foten ser jeg mye oftere, men merker jeg glemmer den også litt og får iallefall en sånn aha-opplevelse når jeg er på sommerskoshopping. Den er oppå fortbladet, så den begrenser sko-uten-sokker-utvalget mitt litt, fordi jeg synes det blir stygt når jeg dekker den til halvveis med stropper og sånt.
Strange Doll Skrevet 31. januar 2013 #14 Skrevet 31. januar 2013 jeg får stadig kommentarer på de så jeg rekker aldri å glemme de
Gjest Spiderpig Skrevet 31. januar 2013 #15 Skrevet 31. januar 2013 Tenker ikke over det. Barberte leggene i går, og plutselig bare "ÅI, sant det, jeg har tatovering jeg " Men tatoveringen er på leggen så jeg ser den jo ikke så mye, spesielt ikke nå om vinteren.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #16 Skrevet 31. januar 2013 Jeg har sleeves på begge armene. Den nyeste er jeg bevisst på både titt og ofte, men den eldste tenker jeg fint lite over. Folk rundt meg bryr seg også lite, det er stort sett fremmede som kommenterer hvis det er noe. Anonym poster: 1c444d6eb5bbaf432681ce3033d9c00b
kaffemaskin Skrevet 31. januar 2013 #17 Skrevet 31. januar 2013 Den på ryggen har jeg hatt i to og et halvt år nå, men glemmer av og til at jeg har den. Spesielt om morgenen. Mens den på leggen ser jeg sjeldent så den overrasker meg stadig..
Gjest Amber Rose Skrevet 31. januar 2013 #19 Skrevet 31. januar 2013 Glemmer det nesten. Den sitter på ryggen, så det er ikke noe jeg ser hele tida akkurat, men hver gang jeg ser den angrer jeg på at jeg tok den.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 31. januar 2013 #20 Skrevet 31. januar 2013 Fire av mine er plassert slik at jeg ikke kan unngå å se dem, så nei, glemmer dem ikke. De to som er mer skjult for meg glemmer jeg heller ikke, eneste er at jeg syns det er dumt at de ikke syns så godt for omverdenen.... Er stolt av dem jeg, vil jo vise dem frem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå