AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #1 Skrevet 30. januar 2013 Noen her som var på mote.no før? Hvilke år var dere aktive? Hva/hvem husker dere best? Noen som tilogmed tør skrive brukernavnet? Anonym poster: 4e651fed78a77fd8ecf656dfe79541d6 1
Miah Skrevet 30. januar 2013 #2 Skrevet 30. januar 2013 (endret) Der var jeg lenge. Er da det ble stille på mote.no at jeg flyttet over hit, husket mange av brukerne her ble litt forfjamset da forumet plutselig ble invadert av småtasser. Husker faktisk ikke brukernavnet mitt engang... Ehe, fant gamle meg nå. Over 2400 innlegg. Ser derimot ut som om veldig mye har blitt slettet, finner bare 3 innlegg fra alle mine år på mote.no? Veldig trist! Endret 30. januar 2013 av Miah
Chloe- Skrevet 31. januar 2013 #3 Skrevet 31. januar 2013 (endret) Jeg også var der lenge. Husker det var SÅ tiltak å laste opp bilder. Måtte ha batteri på kameraet, riktig kabel, grave i mørket bak den store kassa som var datamaskinen, og vente en lang stund før opplastingen var ferdig. Og sånn holdt vi på nesten hver dag. Brukerne jeg husker best er Heroin Chic (som hadde i statusen sin at ikke det var chick, men chic), Syre(?), fetted0m, Marie Amanda, Ulrikke Lund (VK.J.), Linnea Myhre (men husker ikke nicket), Bjørn (minnes han var litt provoserende), en asiatisk gutt (som jeg faktisk tror ikke er her med oss lenger), ei litt vulgær latinamerikansk jente, ei jente med klassisk stil som gikk på high school i USA og ei som hadde blondt hår, kledde seg litt DIY, ikke syltynn, la ut svære bilder og ble villt populær mot slutten av min tid der. (2007ish) Husker dagens antrekk-tråden, og at det var uhyre strengt at man skulle svare i kommentartråden og ikke i bildetråden. Husker også månedsavstemmingene, Polyvorebildetrådene, ønskelistetrådene og bloggrankeringen. Kjøpte en del greier fra kjøp-salg-siden. Det er noe jeg savner mest med det forumet. Skulle ønske vi kunne få det her også. Så trist om alt er blitt slettet, men samtidig litt lettende. Skal sannelig sjekke den gamle profilen min nå. EDIT: Sjekket nå, og ingenting vises under "Mine Innlegg". Men i tråder jeg har postet i ("Hva har du på deg i dag?" for eksempel) ligger det jo eldgamle innlegg, og jeg postet jo masse der.. Hmm. Endret 31. januar 2013 av Chloe- 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #4 Skrevet 2. februar 2013 Jeg husker fettd0m (Renatefashion), Lina (fashionjunkiie), Vestkantjente (Ulrikke Lund), Linniiie (Linnea Myhre), Lissis (Lise Ripnes), MariaAmanda, Nina, ei som het Natalia, ~irakangelturk~, Lisepusen, en svensk gutt, Bjørn, Ei blondine med silikon som kledde seg vulgert, Mkay, A.J... Gøy å mimre Anonym poster: f5ddfcdb1de93b3f9f5e4636b6e2cb06 3
fresia Skrevet 2. februar 2013 #5 Skrevet 2. februar 2013 (endret) hahaha, jeg husker også mange av disse navnene! jeg var medlem, men ikke aktiv. snoket for det meste Endret 2. februar 2013 av maurice
nuggets Skrevet 2. februar 2013 #6 Skrevet 2. februar 2013 Var en veldig aktiv bruker og husker spesielt Ulrikke Lund, fetted0m, kristinakh, Mkay og Bjørn. Enig med over her. Var så viktig å kommentere i egen kommentar tråd! Savner faktisk bloggen til Renate.. Var fast leser!
Stueloff Skrevet 3. februar 2013 #7 Skrevet 3. februar 2013 Jeg var også lenge der, men mest som observatør, turte ikke skrive så mye. Innleggene over her bringer tilbake mange gamle minner, trasig at forumet gikk til helvete, men er gøy å se at det er flere brukere derfra som nå er her
Rosenrød Skrevet 3. februar 2013 #8 Skrevet 3. februar 2013 Jeg husker at det var en skikkelig krangel mellom KG sine "kjerringer" og "ungene" på mote.no!:-) 1
Chloe- Skrevet 3. februar 2013 #9 Skrevet 3. februar 2013 Jeg husker at det var en skikkelig krangel mellom KG sine "kjerringer" og "ungene" på mote.no!:-) Hvor?
Rosenrød Skrevet 3. februar 2013 #10 Skrevet 3. februar 2013 Her! Var faktisk jeg som i utgangspunktet laget tråden, og den utviklet seg, kan man si...
blabla- Skrevet 3. februar 2013 #11 Skrevet 3. februar 2013 Jeg var medlem der. Hva skjedde egentlig med mote.no da? Husker jeg var bortreist noen mnd og når jeg kom tilbake og logget meg inn var det rene spøkelsesbyen der inne.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #12 Skrevet 7. februar 2013 Jeg begynte å lese på forumet i 2004/2005, sluttet vel å lese der et par år senere, da alle de dumme oneliner-folkene kom til. Har aldri skjønt hvorfor noen skriver når de strengt tatt ikke har noe å bidra med, ikke rart de opprettet mote.nu. Når jeg går inn på mote.nu nå virker det til at siden ikke eksisterer lenger. Anonym poster: 81e18e5a7876a269f76f5fc6b8cba3a0
Chloe- Skrevet 7. februar 2013 #13 Skrevet 7. februar 2013 Sjekket nå, og ingenting vises under "Mine Innlegg". Men i tråder jeg har postet i ("Hva har du på deg i dag?" for eksempel) ligger det jo eldgamle innlegg, og jeg postet jo masse der.. Hmm. Lurer fortsatt på dette. Er det likt hos dere?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #14 Skrevet 8. februar 2013 Var en veldig aktiv bruker og husker spesielt Ulrikke Lund, fetted0m, kristinakh, Mkay og Bjørn. Enig med over her. Var så viktig å kommentere i egen kommentar tråd! Savner faktisk bloggen til Renate.. Var fast leser! Den savner jeg også. Veldig! Husker flere av anvnene som er nevnt Anonym poster: baee71a36c0a342379aab504fe76807c
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #15 Skrevet 8. februar 2013 Åååh, husker jeg også hang mye der. Husker jeg hadde en skikkelig heftig diskusjon med en eller annen som hadde grey(kan hende at jeg blingser og blander helt, begynner å bli noen år siden) i navnet sitt. Tror det startet med at jeg sa noe om at jeg ikke likte den "diger silkesløyfe rundt livet uansett hva du har på deg"-trenden, som var veldig populær. Husker både "linniiie", "lissi" og ulrikke lund var fan av dette. Etter dette så prøvde hun å ta meg uansett hva jeg skrev, så jeg slutta til slutt å skrive. Også var det den store marie amanda-skandalen, haha. Etter det slutta jeg helt å bruke forumet egentlig. Jeg kjøpte en skinnjakke der for 50 kroner da. Bruker den fortsatt faktisk, veldig fin til å være så billig. Husker hun jenta jeg kjøpte den av hadde lagt ved noen armbånd i pakken også Anonym poster: b2bf94d951eb203fe166854a63b1af78
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #16 Skrevet 15. april 2013 Brukerne jeg husker best er Heroin Chic (som hadde i statusen sin at ikke det var chick, men chic), Syre(?), fetted0m, Marie Amanda, Ulrikke Lund (VK.J.), Linnea Myhre (men husker ikke nicket), Bjørn (minnes han var litt provoserende), en asiatisk gutt (som jeg faktisk tror ikke er her med oss lenger), ei litt vulgær latinamerikansk jente, ei jente med klassisk stil som gikk på high school i USA og ei som hadde blondt hår, kledde seg litt DIY, ikke syltynn, la ut svære bilder og ble villt populær mot slutten av min tid der. (2007ish) Husker mange av disse, jeg også! Hun high school-jenta, kan det være Thea? Leste bloggen hennes masse før. Den heter itsthea nå. Blogger vel for femelle. Husker også Vacant og Nadia-Sabrin som hadde sin egen lille klikk. Lurer på hvordan det går med fetted0m. Pleide å lese bloggen hennes. Var også ei fra fredrikstad, som lignet veldig på Angelina Jolie. Irriterer meg at jeg ikke husker hva hun heter. Leste bloggen hennes også. Anonym poster: 4a2db59ff6449012b6f1922229855d49
Gjest Guilty Skrevet 15. april 2013 #17 Skrevet 15. april 2013 Jeg var medlem der og så på alle slags tråder, men postet sjelden noe selv. Syntes det var litt trist at det sluttet å være aktivt der.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #18 Skrevet 15. april 2013 Åh mote.no<3 Savner den tiden. Var medlem der i flere år. Hadde flere tusen innlegg. Husker mange av navnene som dere har nevnt, i tillegg til LVIZO eller noe (?) Husker det ble masse drama da det viste seg at han bare var 12 år. Haha! Har flere ganger tenkt at Heroin Chic er Vampen her på KG Anonym poster: 2558866306a62998fe155c30067b8e67 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #19 Skrevet 15. april 2013 Lurer fortsatt på dette. Er det likt hos dere? Jeg fikk opp noen innlegg jeg skrev i 2005. Gremmes over skrivestil og hva jeg faktisk skrev. Uff. Anonym poster: 2558866306a62998fe155c30067b8e67
pilutta_ Skrevet 15. april 2013 #20 Skrevet 15. april 2013 (endret) Ååh, minner. Tror ikke jeg var så aktiv der inne, jeg snoket vel mest rundt (hm, akkurat som her.. ). Og haha, jeg husker jo noen av de antrekkene fra "hva har du på deg nå?"-tråden. Husker at jeg syntes at hempsmykker var sååå kult. Det, og leggings (helst med blondekant) som sluttet midt på leggen. Ler forresten høyt av de silkebåndene! Tror (håper) dessverre jeg ikke var trendy nok på den tiden til å slenge meg med.. Endret 15. april 2013 av pilutta_ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå