Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2004 #1 Skrevet 17. mars 2004 Jeg tenker da på barneskolene på østlandet.
Gjest Myumi Skrevet 17. mars 2004 #2 Skrevet 17. mars 2004 Jeg tenker da på barneskolene på østlandet. Begynner alle barneskolene på samme dag? Slik er det hvertfall ikke her i byen og jeg bor på Østlandet.
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2004 #3 Skrevet 17. mars 2004 Ca dato da? Jeg lurer egentlig mest på hvilken uke det er.
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2004 #5 Skrevet 17. mars 2004 Det var akkurat det, jeg skal ta ut en ukes ferie den uka vesla begynner i barnehage, som følger skolens ferier. Jeg vet ikke datoen for dette ennå og må sette meg opp på ferieliste på jobben i morgen.
Vimsevips Skrevet 17. mars 2004 #6 Skrevet 17. mars 2004 Nytt barnehageår, starter som regel 15. august, i år er dette en søndag. Den første, og noen steder de to første dagene, er planleggingsdager. Det betyr at vesla di, tidligst starter tirsdag 17. august. Alle begynner ikke likt i barnehagen, så enten denne uka eller uka etter, vil være sannsynlig. Mer spesifikk enn det, lar det seg vanskelig å være..
Grooo Skrevet 17. mars 2004 #7 Skrevet 17. mars 2004 På skolen her er det ikke bestemt ennå hvilken dag vi starter opp til høsten.. Men det enkleste er vel å ta kontakt med skolen/barnehagen og høre, de vet forhåpentligvis dette nå.
*Lene* Skrevet 18. mars 2004 #8 Skrevet 18. mars 2004 Gå inn på nettstedet til den aktuelle kommunen! Der pleier alltid slike ting stå! Ihvertfall i min kommune (Bærum)
LilleBille Skrevet 18. mars 2004 #9 Skrevet 18. mars 2004 Her skal du kunne finne alle skoler. http://skolenettet.ls.no/imaker?id=149868&...84&mal=infoside
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå