Gå til innhold

Bli kjent med/ date noen man nettopp har møtt. Hvordan gå frem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, jeg er så dårlig på å være singel etter lang periode i forhold, så nå kommer et litt "jentete" "jeg tenker alt for mye over små detaljer" innlegg, men har rett og slett mistet litt feelingen på hele denne "bli kjent" perioden/ når man starte å date, så trenger bare å få noen innspill, så jeg er litt klar på hvordan jeg skal gå frem.

Jeg har møtt en gutt en gang, han gjorde meg egentlig en tjeneste og møtte han veldig tilfeldig, han ba meg legge han til på face om jeg ville da vi sa hade. Så jeg gjorde dette, og skrev en "takk skal du ha for at du hjalp meg" - melding til han, han svarte og vi skrev litt frem og tilbake, jeg sa hade.

Jeg skjønte at han var litt interessert da han ga meg litt komplimenter osv. jeg var veldig laid back og ville ikke flørte ALT for mye, da jeg ha erfart at dette har ført til skuffelser tidligere. Nå er jeg også litt redd for at han ikke har skjønt at jeg er litt interessert, da jeg ikke har gitt så mye verbalt utrykk for dette (har jo addet han og er søt og hyggelig mot han)

Jeg vil gjerne møte han igjen, men har lyst til at han skal ta intiativet / få muligheten til det først. Kommer uansett til å spørre han om han vil møtes på et tidspunkt. Men hva er tidsmarginen her? Fra første prat på face, jeg går og venter litt på at han skal ta kontakt, men vil ikke la det gå så lang tid nå at vi "mister kontakten" elelr at det bare ikke blir noe.

Så til sprøsmålet! (dette ble lenger en forventet hehe) Hvor lang tid etter første samtale på face er det naturlig at det skal gå før jeg eller han tar kontakt? Noen som har tips til hvordan jeg kan ta kontakt igjen, hva jeg skal skrive, skal jeg rett og slett bare ta intiativet?

Kom med litt innspill, merker at dette singelspillet er litt gresk for meg nå (vet at det til syvend og sist handler om kjemi og ikke noe spill, men vil gjøre dette riktig da jeg tror dette kan bli noe og hverken vil gå for fort eller sakte frem)

sånn. blablabla, nå er innlegget ferdig:)

Anonym poster: 935c369a5d62379019eb01ccffa20cbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså skal være: jeg har møtt en gutt én gang.

-TS

Anonym poster: 22a97b6b923b16b72aac66abcca14fe9

• Liker 1
Skrevet

Hvor lang tid etter første samtale på face er det naturlig at det skal gå før jeg eller han tar kontakt?

Ingen fasit. Kanskje ikke rett etter at dere har sagt hadet eller hvis han sier at han er opptatt den og den dagen :P

Noen som har tips til hvordan jeg kan ta kontakt igjen, hva jeg skal skrive, skal jeg rett og slett bare ta intiativet? Hei, kunne du tenkt deg å finne på noe i dag, eller: Hei, hva driver du med i dag.

• Liker 1
Skrevet

Har ikke fæisbook så jeg vet ikke om det er egne regler og protokoller for meldings mas der.

Om det ikke er det, er det vel bare å fyre av en meldig å spørre rett ut om dere skal ta en dæit.

Enkle er ofte det greieste, var det vel en eller annen gluping i en markedsavdelig som diktet opp en gang.

Kanskje hen hadde rett?...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...