Gå til innhold

Montere garderobe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har hyret noen håndtverkere for å montere en standard ikea skyvedørsgarderobe på 250*236 cm. De har til nå brukt 16 timer (2 mann * 8 timer) og er enda ikke ferdige. Jeg mener at dette er skrekkelig lang tid og at de somler for å få mer penger. Dessverre har jeg ikke peiling på verken montering eller omfanget så derfor spør jeg her; hvor lang tid tar det normalt å montere en slik garderobe?

Anonym poster: 75abc69dc3839f7678420754b3ec50e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må jaggu være litt av en garderobe... Det er vanvittig lenge. Jeg har montert en slik garderobe sjøl - brukte vel tre timer med hjelp av en annen. Seksten timer er helt sjukt.

Skrevet

Det er 4 stammer, til sammen 14 skuffer og så langt er ikke dørene montert. De kommer tilbake i morgen, men har mest lyst å finne noen andre. Jeg har ikke råd til nye 16 timer! Har mest lyst å gråte nå..

Skrevet

Det var ikke skuffer i mitt, så der kan du trygt legge på litt tid, men jeg syns det er lenge. Har du sett at de faktisk jobber?

Skrevet

Tja litt så. Mulig at de ikke somler bevisst, de er veldig nøye ( det er jo bra) , men tror de er litt urutinerte siden det tar så lang tid.

Skrevet

Kan du ikke snakke med dem og be om et anslag på tidsbruk, eller er pristilbud så du vet hva du har å forholde deg til.

Skrevet

Hei. Jeg har hyret noen håndtverkere for å montere en standard ikea skyvedørsgarderobe på 250*236 cm. De har til nå brukt 16 timer (2 mann * 8 timer) og er enda ikke ferdige. Jeg mener at dette er skrekkelig lang tid og at de somler for å få mer penger. Dessverre har jeg ikke peiling på verken montering eller omfanget så derfor spør jeg her; hvor lang tid tar det normalt å montere en slik garderobe?

Om de ikke skal spesialbygge noe (type foring til tak/vegg) så burde to mann være ferdig på en arbeidsdag med god margin. Er dette snakk om billige arbeidere som aldri har sett en garderobe før? For all del - jeg har sett elmontører bruke 3 timer på å tre en fiberkabel opp gjennom et hull i en vegg (utrolig men sant), så alt er mulig, men dette var litt drøyt.

Anonym poster: 234c217305a5fff8412ea16fcaeeb463

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...