AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #1 Skrevet 30. januar 2013 Noen av dere som falt for den typen dere trodde ikke skulle falle for? Hva var vendepunktet? Gjorde h*n noe som åpnet øynene dine, isåfall hva? Anonym poster: 0cf8c024d3f066d6f51e2e4e88f19ea3
WeCare Skrevet 30. januar 2013 #2 Skrevet 30. januar 2013 Edit: Ikke din helt din type – men falt for h*n?
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2013 #3 Skrevet 30. januar 2013 Falt fordi sexen var noe av det mest sinnssyke jeg har opplevd. Dårlig valg.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #4 Skrevet 30. januar 2013 Helt usannsynlig bra sex på denne kanten også. Fyren vet virkelig hva han driver med i senga! Anonym poster: 5d6caa8978f9eca57c88ebdd1824fc7d 1
Lunaire Skrevet 31. januar 2013 #5 Skrevet 31. januar 2013 (endret) Ble kjent med kjæresten online, og etter mye flørting og følelser delte vi bilder. Da kjølnet det, han var jo overhodet ikke min type (utseendemessig), og helt latterlig lite fotogen. Jeg så etter en høy, mørk, langhåret rocker som skulle ta meg med storm, og det var vel omtrent det stikk i motsatte jeg plutselig fikk se.. Men så møtte jeg tilfeldigvis denne internettbekjente på en fest via felles bekjente, og det var kjærlighet ved første blikk! Høres ut som en klisjé, men det er helt sant. Vi visste jo alt at vi var en perfekt match personlighetsmessig, også klaffet det vel bare utseendemessig også. Snålt hvordan ting ender opp. Endret 31. januar 2013 av Lunaire 2
dobri123 Skrevet 31. januar 2013 #6 Skrevet 31. januar 2013 Ja, min nåværende kjæreste og samboer. Han er akkurat litt høyere enn meg, jeg ville ha en mye høyere- så jeg kunne gå i høyhelte sko (er ganske høy selv) Han er spinkel, jeg ville ha en maskulin og litt ''større'' mann. Han er sjenert, jeg ville ha en som snakket mye.. Men han er snill, fantastisk og nå er han min drømme mann! Hadde ikke trodd jeg ville falt for han, han var det motsatte av hva jeg søkte. Men han er virkelig helt topp og jeg angrer ikke et sekund på at jeg gikk for han!
momo Skrevet 31. januar 2013 #7 Skrevet 31. januar 2013 Min ex. Vi ble kjent fordi våres bestevenner data, og da foreslo de at vi burde møtes, siden vi begge var single. Fikk da se bilder av han på facebook, og han var ikke min type, ikke noe galt med han heller. Så la han meg til som venn, og hver eneste dag skrev vi lange brev til hverandre på facebook. Husker jeg elsket å stå opp hver morgen for å kose meg med en kopp te og lese hans lange brev. Allerede da fikk han meg til å le, vi skrev til hverandr ei 1 mnd før vi møttes, og jeg falt hardere for han, enn jeg har falt for noen andre. Vi hadde et helt fantastisk forhold så lenge det varte.
Binta Ba Skrevet 31. januar 2013 #8 Skrevet 31. januar 2013 Mannen min er mer macho enn det jeg hadde trodd jeg ville like å være med. Har sagt i en annen tråd, og står for det ennå, at første gangen jeg så han, tenkte jeg; der er han. Og sånn har det egentlig blitt. Han er mer kranglete enn jeg hadde foretrukket, og han er mer gammeldags til tider enn jeg liker. Men samtidig..han har åpnet øynene mine for mye, og jeg har åpnet hans for mye også. Det fungerer utrolig bra. Men i forhold til eksene mine..tjah. De var pusegutter som lot meg overkjøre. Det gjør ikke mannen min.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #9 Skrevet 1. februar 2013 Ja. Jeg falt for en fordi humoren passet bra. Men ettervært så innså jeg at han var et vrak! Men alt annet var forferdelig. Han hadde dårlig selvbilde, sov hele tiden og gjorde ikke annet en å drikke i helgene. Han tok ikke vare på seg selv, da jeg peker mot dårlig hygiene og fedme.Han pratet bare om bil, og var tidligere råner ( TURN OFF) VI BLE IKKE SAMMENS! Anonym poster: df1777ff0c947b79b0d6f420fa326949
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå