Lykketroll9 Skrevet 30. januar 2013 #1 Skrevet 30. januar 2013 Hei! Er det noen som har noen anbefalinger på treningssentre i Bergen - helst ikke så veldig langt utenfor sentrum? Jeg er student, så det bør helst ikke være så altfor dyrt, og gjerne med gode gruppetimer
Betty2 Skrevet 30. januar 2013 #2 Skrevet 30. januar 2013 Elixia på laksevåg, de har egene student priser, og godt utvalg i gruppe timer. du kan ta 16 og 17 bussen, de går ca hvert 15 min. Ellers har jo SiB egene trenings sentre, de er desidert billigst, litt fult etter kl 14, men hvis du har mulighet til å trene til litt ugunstige tider, så ville jeg valgt dem. Activ på sentral badet, skal være billig og ha gruppetimer, men vet ikke hvordan utvalget er, har en venninne som er godt fornøyd med activ.
TheHairyToothfairy Skrevet 30. januar 2013 #3 Skrevet 30. januar 2013 SiB sine er vel ganske ok, men jeg regner med at de er veldig populære. Selv brukte jeg iTrain, de er selvbetjente og åpne 24 timer i døgnet.
kaktusfruen Skrevet 2. februar 2013 #5 Skrevet 2. februar 2013 Er du student er Sib uten tvil det beste alternativet. Veldig billig, og flere senter å velge mellom. Jeg trente der før, men siden jeg ikke er student lenger har jeg flyttet over til sats.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå