Gå til innhold

Hvordan skal jeg tolke denne meldingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal jeg bare gå og aldri se meg tilbake, aldri håpe?

" Du har en spesiell plass i hjertet, men jeg føler ikke nok for deg nå, i forhold til hva du forventer, men jeg liker deg godt og vi har hatt det kjekt sammen med alt vi har gjort på :)

ønsker fortsatt å finne på ting, og gå på kino med deg feks;)

jeg har ikke svart, og ikke fått flere meldinger etter dag 2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ikke interessert.

• Liker 14
Skrevet

Han anser deg som en venn, men ikke noe mer. Gå videre, ikke håp på noe mer. Gå videre og konsentrer deg om deg selv. Ikke håp på noe fra hans kant. Han avsluttet den delen.

• Liker 9
Skrevet

Som Rosenrød sa, han er ikke interessert.

Skrevet

Hvorfor ikke?

fordi det er det som står i hovedinnlegget

• Liker 14
Skrevet

Hvorfor ikke?

Hvorfor spurte du brukerne på KG om dette når du ikke ønsker å høre folks mening om meldingen?

Skrevet

Skal jeg bare gå og aldri se meg tilbake, aldri håpe?

" Du har en spesiell plass i hjertet, men jeg føler ikke nok for deg nå, i forhold til hva du forventer, men jeg liker deg godt og vi har hatt det kjekt sammen med alt vi har gjort på :)

ønsker fortsatt å finne på ting, og gå på kino med deg feks;)

jeg har ikke svart, og ikke fått flere meldinger etter dag 2

Ikke finn på ting med han hvis du er skikkelig interessert, du vil bare bli såra. Han er klar i talen , men prøver å pakke det inn. Hvis det derimot skal være håp for dere seinere, er det best å si at du må ha avstand nå. IKKE vær tilgjengelig på hans premisser! Sett ned foten!

Skrevet

fordi det er det som står i hovedinnlegget

men han vil jo ikke slippe meg, hvis du ikke har følelser ¨så er det vel ett fett?

Skrevet

Står det noe sted at det er en "han" som har sendt meldingen? Uansett, dette er en melding sendt av en person som ikke ønsker å forplikte seg overfor deg, men heller vil gå på kino, finne på andre ting OG HA SEX.

• Liker 3
Skrevet

men han vil jo ikke slippe meg, hvis du ikke har følelser ¨så er det vel ett fett?

Han vil ha sex.

Skrevet

han vil vel ha deg som venn og kanskje fuckbuddy, men ikke kjæreste pdd. Det er det jeg forstår utav denne meldingen hans. Men du kan jo for all del fortsette å være venn med han, dra på kino o.l. som han foreslår. Hvem vet, plutselig får han i itllegg disse såkalte følelsene for deg også. Men akkurat nå er du i friend zone.

• Liker 2
Skrevet

Jeg var klar fra dag en at jeg ville ha ett forpliktende forhold, spurte mange ganger om det bare dreide seg om sex, han sa nei, og jeg trodde han når han sa han var seriøs.

Skrevet

Wake up and smell the roses. Han vil bare ha deg som fuckbuddy, og har sikkert andre på si.

• Liker 4
Skrevet

Synes ikke du skal treffe han. Men lat som du er opptatt bare, hvis han tar initiativ. Nedprioriter han, ganske enkelt, så han forsvinner ut av ditt liv.

Skrevet

Han vil ha deg på gress. Ha deg der og ha muligheten for sex mens han fortsatt treffer andre.

• Liker 5
Skrevet

pft, jeg sendte han en stygg melding, jeg HATER hele fyren

Skrevet

pft, jeg sendte han en stygg melding, jeg HATER hele fyren

Ikke rart du ble dumpa.

• Liker 6
Skrevet

Kanskje litt drastisk å sende stygg melding og hate fyren. Han kan jo ikke noe for at han ikke har fått de riktige følelsene enda, det er ikke noe man kan styre. Samtidig virker han ærlig, og det er jo kjempebra at han faktisk sier ifra! Tenk på alle trådene her inne hvor folk bare slutter å få svar, aldri får noen forklaring på noen ting!

Skjønner at det er trist og leit å miste en man liker, og at det fine dere hadde er over. Men syns han gjorde det på en forholdsvis pen måte. Ja, han prøver seg på å få holdt deg på gress, men så lenge man ikke tillater det, og vet hva han mener er det jo greit.

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...