Petalouda Skrevet 4. februar 2013 #41 Skrevet 4. februar 2013 *ler* ja den ser jeg lett ... få se bilde av den du hadde lyst på da .. ?
Arkivskap Skrevet 4. februar 2013 #42 Skrevet 4. februar 2013 Jeg er redd for å bli gjennkjent, derfor vil jeg ikke legge ut bilde av den. Det er en kaketopp med sporten vi begge driver med. Det er ikke så mange som er så gamle som vi som holder på med denne sporten begge, derfor er jeg redd noen kan legge to og to sammen...
pusla Skrevet 4. februar 2013 #44 Skrevet 4. februar 2013 Arkivskap: kjenner meg igjen, har kikka på en hel haug pga denne tråden jeg og. Men det blir fort dyrt ja, selvom de vi liker ikke blir på en tusenlapp da. Vi har strengt tatt ikke noen kake å ha den på
Gjest lisha Skrevet 4. februar 2013 #45 Skrevet 4. februar 2013 jeg har lyst å dekorere kaka mi me sommerfugler og roser. hva tror dere med en stor sommerfugl på toppen av kaken, med et lite brudepar på ryggen til sommerfuglen?
Petalouda Skrevet 5. februar 2013 #46 Skrevet 5. februar 2013 sommerfugler og blomster er iallefall helt i min gate, så jeg tror det kan bli veeeldig bra
plix Skrevet 27. april 2013 #47 Skrevet 27. april 2013 Pga den andre tråden som ble laget nylig, med link til denne, så dytter jeg denne litt
BrudenMarthe Skrevet 27. april 2013 #48 Skrevet 27. april 2013 Veldig mange fine på bryllupsbutikken.no
CathFoto Skrevet 28. april 2013 #49 Skrevet 28. april 2013 jeg har lyst å dekorere kaka mi me sommerfugler og roser. hva tror dere med en stor sommerfugl på toppen av kaken, med et lite brudepar på ryggen til sommerfuglen? Har du sett på de spisbare på Etsy? Kjempefine
Moderfavn Skrevet 28. april 2013 #50 Skrevet 28. april 2013 Vi har fått kake-galgenhumor her nå. Siden konditoren (som ba om å få printet ut bilde av marsipanrose, siden hun ikke hadde laget de før, men brukte butikkroser...) nekter oss å bruke den kaketoppen vi hadde kjøpt, bestemte vi oss for noe helt annet. Nille hadde noen gyselige, utrolig gammeldagse kaketopper til fem kroner. Så nå kjører vi retro-kake fullt ut her. Den andre kaketoppen, med våre navn og bryllupsdato, får være bordpynt. 2
Tallulah Skrevet 28. april 2013 #51 Skrevet 28. april 2013 (endret) .. Endret 9. november 2015 av Tallulah 1
Moderfavn Skrevet 28. april 2013 #52 Skrevet 28. april 2013 Høres herlig avslappet ut Moderfavn, deilig når man ikke må henge seg oppi at alt skal være perfekt! Ja det er deilig. For å avspore litt (håper det er ok) har vi avbestilt muffins og lager de selv. De har plutselig ikke åpent på lørdag, og leverer fredag før stengetid. Tidenes latterligste konditori. Mulig den andre kaketoppen kan stå på toppen av et muffinstativ?!? Hmm... 1
CathFoto Skrevet 28. april 2013 #53 Skrevet 28. april 2013 Ja det er deilig. For å avspore litt (håper det er ok) har vi avbestilt muffins og lager de selv. De har plutselig ikke åpent på lørdag, og leverer fredag før stengetid. Tidenes latterligste konditori. Mulig den andre kaketoppen kan stå på toppen av et muffinstativ?!? Hmm... Jeg synes de virker useriøse, tror nesten jeg hadde valgt en av de "vanlige"kakene til bryllupskake i stedet.
Pebbles Skrevet 28. april 2013 #54 Skrevet 28. april 2013 (endret) Vi kjøpte kaketopp på ebay. Hadde denne, etter mannen sitt ønske (han driver med pistolskyting) Hadde ikke han hatt noe mening om saken hadde det blitt slikt, eller noe mer klassisk som dette *lister meg ut av bryllupsforumet igjen* Endret 28. april 2013 av Pebbles
Gjest lisha Skrevet 28. april 2013 #55 Skrevet 28. april 2013 Jeg har fortsatt ikke funnet en jeg Fant en både jeg og sambo likte men der var damen blond.. og jeg er helt mørk, så da stemte den ikke for meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå