Gå til innhold

kaketopper?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moderfavn: den var fin :) finnes mange sånne fine som ikke er figurer.

Haha, inspirert av dere andre her tenkte jeg å involvere mannen i valg av kaketopp. Det var ikke så veldig vellykka :ler:

Men det blir nå iallefall denne på oss: http://m.lightintheb...er_p398416.html

Jeg ønsker ikke på NOEN måte å være negativ eller kritisk her, men hvordan kan du trives med en kaketopp der du gir inntrykk av å ha dratt en motvillig brudgom til alters .. ?

Hvordan får dere disse mannfolka deres til i det hele tatt å se på kaketopper egentlig?

Jeg kunne egentlig tenke meg å ikke ha kaketopp i det hele tatt, det er kjæresten her som er den superultraromantiske av oss. Han har bestilt spesialdesignet kaketopp, og jeg må si at jeg .. vel ... men klart, det er hans drøm. Og det er så definitivt romantisk altså, ei eventyprinsesse og han som hører til ... (nei ikke beauty and the beast hihi)

Men han er helt gira på dette, så her har det egentlig handlet mest om å bremse han .. men menn er vel forskjellige de også, akkurat som oss kvinner :)

Skrevet

Jeg ønsker ikke på NOEN måte å være negativ eller kritisk her, men hvordan kan du trives med en kaketopp der du gir inntrykk av å ha dratt en motvillig brudgom til alters .. ?

Hm, ser hvor spørsmålet kommer fra. Litt humor får man ha og hadde jeg virkelig dratt han til alters så ville jeg sikkert ikke valgt denne. Men kjære liker veldig godt å late som at det er sånn det er. Men nå har jeg kikka litt mer på Ebay og det blir nok ikke denne.

Skrevet

Hm, ser hvor spørsmålet kommer fra. Litt humor får man ha og hadde jeg virkelig dratt han til alters så ville jeg sikkert ikke valgt denne. Men kjære liker veldig godt å late som at det er sånn det er. Men nå har jeg kikka litt mer på Ebay og det blir nok ikke denne.

.. jeg tror ikke jeg hadde hatt så stor evne til å se på det som humoristisk engang, hadde vært helt greit å gå i ditt bryllup og se den dersom jeg kjente deg og visste du hadde selvtillit nok til en sånn topp, men jeg for min del ... jeg hadde ikke orket tanken på at noen skulle tro situasjonen var sånn .. men det kan jo selvfølgelig være fordi jeg hadde en sånn brudgom i første runde, en som hele tiden sa til folk at jeg hadde lurt ham inn i situasjonen .. så da er jeg kanskje ekstra sårbar ... ?

her i huset nå er det jo sånn at brudgommen drar, og hadde han ikke dratt så hadde det ikke blitt. og det er jo også fordi jeg har den erfaringen jeg har, ingen skal kunne komme og si noe sånt om meg etterpå ... men igjen, jeg innser at jeg kanskje er i overkant sår her ...

Jeg vet jo at mange brudgommer liker å late som om de blir "tvunget", men jeg klarer ikke helt å se for meg at jeg skal være med på å bidra til å opprettholde en sånn myte ... jeg vet ikke. kanskje jeg bare er misunnelig på din evne til å ikke ta deg selv så høytidelig :)

Skrevet

Petoulada: ingen som kommer på vår fest vil se på den kaketopper og tro at det har noe med virkeligheten å gjøre. Det er jeg 100% trygg på. Jeg er også helt trygg på at dette vil vi begge to, for jeg har venta på at han skulle bli klar i seks år. Og det vet alle som kjenner oss så godt at de kommer på festen. Men jeg skjønner jo hvor du kommer fra :)

Skrevet

Men nå liker jeg denne bedre tror jeg: http://www.ebay.com/...=item53e850e7c7

den var veldig søt da :)

jeg tenker at kaketopp sier så mye om hvem brudeparet er, så derfor ønsker jeg å egentlig tone hele greia ned for min egen del .. men brudgommen har valgt sin drøm, og jeg kan leve med den, så da blir det sånn. men hadde jeg fått velge ville jeg latt være å ha noen.

Skrevet

Jeg legger ikke så mye i det, egentlig, men jeg vil ha en. Og etter i går vet jeg at kjære ikke bryr seg så veldig om akkurat dette :fnise:

Skrevet

nei som jeg sa, det er sikkert jeg som overdriver betydningen av det her. det viktigste er uansett hvordan resten av kaken ser ut syns jeg, selvom folk flest later til å tro at det er smaken som er viktigst he he.

Skrevet

Jeg er nå mest opptatt av smaken, men det var vel ingen bombe ;)

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Jeg synes kaketoppen deres er super Pusla! Morsom, og kanskje en smule ironisk ift hvordan de fleste menn føler seg.

Skrevet

Vi hadde et vennepar som valgte en sånn "Brudgommen dras til alteret"-greie. Og for dem som typer var det helt riktig. De har masse selvironi og han er typen som ikke er så glad i oppmerksomhet.

Jeg synes humor skal være lov på en sånn dag. Vi hadde denne http://www.rainbowsugarcraft.co.uk/shop/images/cheeky_couple_cake_topper_rear.jpg og det syntes folk bare var morsomt.

Men det kommer jo helt an på brudeparet.

Skrevet

Vi hadde et vennepar som valgte en sånn "Brudgommen dras til alteret"-greie. Og for dem som typer var det helt riktig. De har masse selvironi og han er typen som ikke er så glad i oppmerksomhet.

Jeg synes humor skal være lov på en sånn dag. Vi hadde denne http://www.rainbowsu...topper_rear.jpg og det syntes folk bare var morsomt.

Men det kommer jo helt an på brudeparet.

Den var kjempefin :)

Det er noe med at den andre (der bruden drar) sier noe om at forholdet er mer en-veis enn to-veis, altså at bruden wears the pants in the family, og jeg liker ikke en sånn ujevnhets-symbolikk ... men igjen, jeg er sikkert sær og humorløs på området altså.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har tenkt at jeg ikke trenger å bry meg om kaketopper. Bare det blir kake, så er ikke toppene så nøye.. Men så begynte jeg å titte på det som er lagt ut her og finner masse tøft! Googlet også kaketopp + idretten vi holder på med og der var det noe som var helt midt i blinken!! Problemet med det var at det var hjemmelagede kaketopper. Men jeg må titte mer, evt ble jeg inspirert til å lage ett eller annet selv!

Skrevet

Vi såpass nerdete at vi vurderer roboter. Av typen nusselige.

il_570xN.421378655_sdr9.jpg

il_570xN.48491466.jpg

il_570xN.342074983.jpg

...også har brudgommen lyst til å lage dem selv i stedet for å kjøpe. :)

Skrevet

Vi såpass nerdete at vi vurderer roboter. Av typen nusselige.

...også har brudgommen lyst til å lage dem selv i stedet for å kjøpe. :)

elsker de! :smilbla:

Gjest 2013 bryllup
Skrevet (endret)

Vi skal ha willowtree sin :) det er ikke en gang diskutert med brudgommen ;)

Endret av 2013 bryllup
Skrevet

Da har jeg googlet og googelt og leita massa.. Har funnet en kjempefin kaketopp som passer oss greit. Men prisen blir nesten 1000 kroner med frakt, så da er det ikke verdt det. Hadde vært kjempeartig, men når jeg i utgangspunktet ikke tenkte å ha, så tror jeg at jeg må slå det fra meg.

Merker at jeg blir litt preget av å lese her inne gitt! Kan forte balle på seg økonomisk av sånn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...