Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spurte kjæresten om vi skulle være sammen idag, da svarte han at kompisen hans ikke ville ha besøk idag fordi han er sliten. Kjæresten flyttet i lag med kompisen sin i november.

Etter de flyttet sammen ser vi hverandre omtrent to ganger i uken (bor 15 min kjøretur unna hverandre, begge har lappen og bil) og 95 % av gangene vi er sammen så må vi være med kompisen til kjæresten. Før så vi hverandre mye oftere, og da bodde vi over 1 times kjøretur unna hverandre. At de flyttet sammen har også påvirket sexlivet til det absolutt negative i og med at vi såvidt kan røre på oss uten at han hører det.

Er det urimelig av meg å bli sur for at kjæresten lar kompisen bestemme om jeg får komme eller ikke? Begynner å merke nå hvor utrolig lei jeg er av at de bor sammen, føler jeg har mistet kjæresten min litt..

Anonym poster: 59d42675d75b99084cc13336a816ed22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han er nok mer glad i kompissen en deg desverre

Anonym poster: 4c7aef04000e8bc5d09fb3c49e19e58e

Skrevet

Kan dere ikke være hos deg?

Nei da kommer ikke kompisen seg på jobb...........

Skrevet

Kompisen kommer seg ikke på jobb??

I alle dager..... Det må da være noe at det mest tåpelige jeg har hørt.

Han må da være ansvarlig for å komme seg på jobb selv. Han er vel ikke et lite barn?

Skrevet

Kompisen kommer seg ikke på jobb??

I alle dager..... Det må da være noe at det mest tåpelige jeg har hørt.

Han må da være ansvarlig for å komme seg på jobb selv. Han er vel ikke et lite barn?

Fullstendig enig! Kjenner jeg begynner å bli mektig lei nå..

TS

Skrevet

Fullstendig enig! Kjenner jeg begynner å bli mektig lei nå..

TS

Du får ta dette opp med typen din neste gang dere møtes.

Skrevet

Nei du er ikke urimelig, bare stokk dum om du fortsetter å finne deg i det.

Skrevet

Men kompisen kan jo ikke både være sliten hjemme og være på jobb samtidig? Det burde ikke være så vanskelig å få den kabalen til å gå opp vel?

Eller gå på rommet hans og finn på noe der (jeg regner med at de har hvert sitt soverom), da kan jo ikke kompisen klage på at han er sliten og at du er "i veien". Dessuten: drit i om han hører dere ha sex (så lenge det ikke er sent på kvelden eller lignende), såpass må man tåle når man bor sammen med venner syns nå jeg.

Skrevet

So? Det er da verken ditt eller typen din sitt problem. Fyren kan ta buss, ta førerkortet og kjøpe egen bil, eller rett og slett gå på beina. Typen din kan da ikke leke barnevakttaxi for en voksen mann - what the..? Men han lar seg jo bruke, og siden han ikke sier noe på det så synes han tydeligvis at dette fungerer ganske ålreit (det gjør hvertfall kompisen), så det er klart at det er han som må sette ned foten her dersom det skal skje noe. Også for din egen del, så det ikke blir "dama mi sier/vil at..", for det er jo ikke dét som er problemet her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...