muffin26 Skrevet 30. januar 2013 #1 Skrevet 30. januar 2013 Gikk på diane og sluttet etter 8 år. Nå har jeg masse kviser på haken. Vil dette roe seg eller blir det bare verre?
Professor Orm Skrevet 30. januar 2013 #2 Skrevet 30. januar 2013 Jeg fikk kviser, huden ble ikke like fin. Kan riktignok hende det er fordi jeg er relativt perfeksjonistisk og utålmodig, og at den vil bedre seg etterhvert, når den får stabilisert seg etter hormonendringen.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #3 Skrevet 30. januar 2013 Jeg sluttet fordi jeg byttet fastlege og den nye legen nektet å skrive det ut til meg. Jeg tror jeg var rundt 24 +/- da jeg sluttet. Gikk da over til et "vanlig" p-pillemerke. Jeg har ikke vært nevnverdig plaget av kviser i etterkant. Dette er ca 5 år siden. Anonym poster: 4af26457992b705df2eb95d95e516c5b
Wonders Skrevet 31. januar 2013 #4 Skrevet 31. januar 2013 har sluttet etter 3 år. Det er nå gått en måned. Ikke npe har sjedd. menssmerter er litt sterkere enn under påvirkning av diane. Men ikke like sterk som før jeg startet med det. Jeg startet fordi jeg hadde akne. I begynnelsen var Diane flott. Så kom kvisene tilbake, så jeg har bestemt meg for å se hva som skjer med aknen om jeg ikke bruker noe.
Gjest hannehov93 Skrevet 20. februar 2013 #5 Skrevet 20. februar 2013 Jeg har gått på det i 2 år, men er livredd for å slutte, vil ikke ha den huden og hormonelle ubalansen jeg hadde før jeg begynte.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #6 Skrevet 20. februar 2013 Jeg har gått på det i 2 år, men er livredd for å slutte, vil ikke ha den huden og hormonelle ubalansen jeg hadde før jeg begynte. Det blir som regel jævlig mye verre etter p-pille slutt, i allefall det første året, kanskje 2. Når jeg slutta på p-piller fikk jeg kviser som byller i ansiktet på ryggen og på halsen, først 1 år senere har det roet seg ned til "småkviser" i ansiktet, veldig lite på ryggen og ingenting på halsen. Det var et helvete....... men jeg kan ikke gå på noe hormonprevansjon. Anonym poster: 18d5c8c1d3b85b0846057ace008c8007
Wonders Skrevet 20. februar 2013 #7 Skrevet 20. februar 2013 Nå har jeg ikke brukt det på 3 måneder. Ikke noe har skjedd. Når jeg tar sol kommer de brune flekkene frem som Diane gav med. Så de er ikke blitt borte. Acnen er blitt mindre, men ikke borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå