AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #1 Skrevet 30. januar 2013 Hei dere, Jeg sitter her med en analyse av diktet ´Rulle rundt´, av Rolf Jacobsen. Jeg lurte på om man kan kalle linjene i et dikt for verselinjer selv om det IKKE er inndelt i strofer? Også, er det forsvarlig å sette Jacobsen under perioden ´modernismen´? Ser det står postmodernismen i noen bøker. På forhånd tusen takk, hjelper mye! Anonym poster: 02c4bd83c5d9f297a52ee48ff5fcba70
Thought-Fox Skrevet 30. januar 2013 #2 Skrevet 30. januar 2013 Jeg sitter her med en analyse av diktet ´Rulle rundt´, av Rolf Jacobsen. Jeg lurte på om man kan kalle linjene i et dikt for verselinjer selv om det IKKE er inndelt i strofer? Ja. Også, er det forsvarlig å sette Jacobsen under perioden ´modernismen´? Ser det står postmodernismen i noen bøker. Jacobsen regnes som oftest som en modernistisk forfatter, så det er på ingen måte feil å plassere ham i den perioden. 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #3 Skrevet 31. januar 2013 Ja. Jacobsen regnes som oftest som en modernistisk forfatter, så det er på ingen måte feil å plassere ham i den perioden. Hjertelig Anonym poster: 02c4bd83c5d9f297a52ee48ff5fcba70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå