Gå til innhold

Usikker om han kun vil ha sex eller noe mer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke avtalt hva vi er enda. Om vi dater (holder på) eller om vi er fuckbuddys.

Har kjent han i en måned nå, og føler for det meste at han vil noe mer, men av og til så blir jeg usikker.

Han forteller meg ting som jeg skjønner han ikke har fortalt så mange. Om jenta han var sammen med i mange år, og fant ut at hun var utro ved at han fikk kjønnssykdom. Og en hel del andre ting.

Og så måten han oppfører seg mot meg. Han flørter veldig mye og er veldig søt mot meg. Merker også at han ser på meg hele tiden. Også når jeg sover.

Men så blir jeg usikker når han spør om jeg kunne hatt trekant med annen jente osv. Jeg overanalyserer kanskje en hel del, men jeg blir litt redd for at han bare vil ha sex og ikke noe annet.

Jeg vet at han ikke dater noen andre og han har ikke ligget med noen andre på veldig lenge.

Hva tror dere?

Jeg tenkte å spørre han i dag, men hvordan går jeg frem? Om han bare vil være fuckbuddy så tror jeg at jeg må avslutte dette ganske fort, da jeg vet jeg kommer til å få følelser for han.

Anonym poster: 11e90187a44691c3a1ebd74dd4587e12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan hjelpe meg litt til hvordan jeg skal spørre? :)

Skrevet

Uff, nei jeg er oppe i samme situasjon selv, så jeg bare følger spent med i denne tråden :) Ønsker deg lykke til :hug: og håper noen svarer snart!

Anonym poster: 0667ea588f2c4c8bc655cbf8dc93fc68

Skrevet

Om dere har sex ikveld så ligger dere gjerne og koser/prater etterpå? Da kan du kanskje spørre ham rett ut hva dette er for ham, hva han vil. Si at du ikke pleier å ha sex med hvem som helst og at du bryr deg om ham og at du lurer på hva han tenker og føler ang deg og dere :)

• Liker 1
Skrevet

Spør "Er du klar for å være i et forhold?"

I beste fall ser han forvirret på deg og svarer at han trodde dere var på god vei inn i et. I verste fall svarer han nei, men da har du fordelen av at det kan virke som du spurte på helt generelt grunnlag. Da får du i såfall også høre hvorfor han ikke vil være i et forhold.

Hvis han svarer noe sånt som "Hvis drømmedama skulle dukke opp så" bør du sørge for oppfølgingsspørsmål for å finne ut om det er deg han prater om, men vanligvis er det dessverre et dårlig tegn.

• Liker 1
Skrevet

Om dere har sex ikveld så ligger dere gjerne og koser/prater etterpå? Da kan du kanskje spørre ham rett ut hva dette er for ham, hva han vil. Si at du ikke pleier å ha sex med hvem som helst og at du bryr deg om ham og at du lurer på hva han tenker og føler ang deg og dere :)

Okei, men jeg tenker jo på hva om han sier at han bare vil være fuckbuddies? Da kommer jeg til å bli litt skuffet tror jeg.. Er bare redd for hva han svarer meg..

Men takk! :)

-TS

Skrevet

Okei, men jeg tenker jo på hva om han sier at han bare vil være fuckbuddies? Da kommer jeg til å bli litt skuffet tror jeg.. Er bare redd for hva han svarer meg..

Men takk! :)

-TS

Da har du fått et ærlig svar og må finne ut og bestemme selv hva som er best for deg å gjøre i en slik situasjon :) hopp ut i det!

Skrevet

Spør "Er du klar for å være i et forhold?"

I beste fall ser han forvirret på deg og svarer at han trodde dere var på god vei inn i et. I verste fall svarer han nei, men da har du fordelen av at det kan virke som du spurte på helt generelt grunnlag. Da får du i såfall også høre hvorfor han ikke vil være i et forhold.

Hvis han svarer noe sånt som "Hvis drømmedama skulle dukke opp så" bør du sørge for oppfølgingsspørsmål for å finne ut om det er deg han prater om, men vanligvis er det dessverre et dårlig tegn.

En av de første dagene jeg snakket med han, sa han at han var åpen for et forhold, men heller sexbuddies enn en dårlig forhold med krangling og stress, men at han helst ville ha et godt forhold, og at sexen måtte være god om det skulle være seriøst eller ikke. Han sa også at han tok det litt på sparket.

Han har gitt uttrykk for at han synes sexen er helt fantastisk, så det er vel positivt. Synes forsåvidt det jeg også.

Han sier også at han har en god følelse om oss og at han synes vi har det hyggelig sammen, men jeg får vel bare spørre han rett ut.. Jeg er bare så ekstremt redd for at han svarer at han bare vil ha sex og ikke noe mer.

Takk for hjelpa!

-TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...