AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #1 Del Skrevet 30. januar 2013 Hei! Jeg leste nettopp av strømmen, og sendte det inn for første gang i ny leilighet. Leier en kjellerleilighet. Forrige måned var jeg 2 dager forseint med å sende inn så da ble det stipulert (eller hva det heter). Nå når jeg sendte inn fikk jeg opp en beskjed om at verdien var alt for lav i forhold til forventet forbruk, og at det ville bli manuelt behandlet før avregning. Hva betyr dette? Og når det ble stipulert forrige måned ble dette tatt ut i fra de forrige som leide leiligheten? Strømabonnementet ble bare flyttet over på meg.. Anonym poster: 5655daa720d4875556f88d164f2e2ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #2 Del Skrevet 30. januar 2013 At det blir manuelt behandlet før avregning betyr vel at noen i strømselskapet kommer til å se på tallet du sendte inn før regning sendes ut. Hvis du ikke har bodd der så lenge har nok forbruket blitt stipulert ut ifra de forrige som leide, kan hende de brukte mye mer strøm enn deg. Anonym poster: 6289754e253c346dfed3feaa1d93bbe3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #3 Del Skrevet 30. januar 2013 Har sjekket tallet sikkert 10 ganger nå, og tallet jeg sendte inn stemmer fremdeles Tror jeg i tillegg tar meg en tlf til kundeservice imorgen for å være på den sikre siden! TS. Anonym poster: 5655daa720d4875556f88d164f2e2ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå