Gå til innhold

Har full signalstyrke, men mister internett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hele tiden full signalstyrke, men jeg mister ofte internett når jeg befinner meg i samme rom som routeren. Det lyser som det skal på routeren, men alikevel finner ingen av PCene eller mobilene internett. Jeg begynner å bli meget lei, men jeg fortsår ikke hva som skjer. Det skjer bare når PC/mobil er i nærheten av routeren. Det står en radio i samme rom som sjeldent brukes, kan det være den som forstyrrer?

Anonym poster: 45095ef8631f3f02ee6f12af1e25386c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ramler stadig ut av nettverket hjemme, har gjerne full dekning i følge tlf/pc, men null internett fordet. Skrur av og på routeren igjen, så er alt fint.

En kompis av meg har satt routeren sin på tidsur slik at den resettes i løpet av natten, for å slippe nettopp dette. Tror neppe radioer eller andre sendere/mottakere skal ha noe å si på slikt.

Skrevet

Jeg ramler stadig ut av nettverket hjemme, har gjerne full dekning i følge tlf/pc, men null internett fordet. Skrur av og på routeren igjen, så er alt fint.

En kompis av meg har satt routeren sin på tidsur slik at den resettes i løpet av natten, for å slippe nettopp dette. Tror neppe radioer eller andre sendere/mottakere skal ha noe å si på slikt.

Ja, okey. Jeg må også skru av og på. Men Canal Digital pleier å ringe og kjefte på meg når jeg skrur det av og på fordi de mener jeg ødelegger utstyret dere med vilje. Men på Elkjøp sier de at det er best å slå det av om natten.

Anonym poster: 45095ef8631f3f02ee6f12af1e25386c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...