Gå til innhold

Hvordan ser morgenen din ut på bryllupsdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer sånn på hvilken rekkefølge jeg skal gjøre ting i på bryllupsdagen. Vi har vielsen så sent som kl 15, så har jo god tid.

Jeg skal fikse håret hos frisør, men sminke meg selv. Kjolen må jeg ta på hjemme før jeg drar. Burde jeg sminke meg før eller etter jeg har vært hos frisøren?

Hva annet skal dere gjøre den store dagen før vielsen?

Anonym poster: fb351d5ce5b99673a2ae695d8b509540

Videoannonse
Annonse
Gjest kiara_pusen
Skrevet

Hvis jeg får viljen min - noe jeg pleier når ingen andre blander seg inn blir det slik. ;)

(hvis alt er klart fredag når jeg legger meg)

- b-mennesket står opp ca 10ish

- spiser lang frokost med mormor og forloveren, koser meg katten og sånn.

- blir ordnet og dullet med frem til fotograferingen før vielsen. Drikker champagneog koser meg.

- vies kl.15.00

Hvis jeg ikke får det som jeg vil er jeg nok antakelig oppe før hanen galer styrer og ordner som en besatt for å få alt av blomster, lykter, brudepiker, mødre og brudgommer ditt de skal. Blir ordnet mens alt dette foregår og fotograferingen blir utsatt til etter vielsen.

Jeg lar meg lett stresse, så det hadde ikke kkurat hvert bryllupsdagen jeg drømmer om som er fullstendig stressfri. Derfor har vi sen vielse. :)

Skrevet

Vi skal ha vielse klokken tolv, så jeg regner med å stå tidlig opp. Det passer meg bra for jeg er veldig A-menneske :) Jeg har time hos frisøren klokken 9.00, der er make-up artisten også, så rekkefølge på de to legger jeg meg igrunn ikke oppi.

Så jeg ser for meg å stå opp og dusje ca seks, og så spise frokost rundt halvåtte med svigerinnen min som jeg skal sove hos. Og så er det ikke så mye mer tid, skal kle på meg i salongen, og forloveren min og to tre venninner kommer dit, der skal vi drikke bittelitt champagne og kose oss :)

Skrevet

Vi våkner vel av den glad-gale toåringen, en gang mellom 6 og halv 7, som vanlig. Regner sterkt med at han ikke endrer rutiner det neste halvåret. Så skal vi sikkert ha i oss litt frokost, sammen med den lille, og forloverene våre som vil være på hotellrommet ved siden av oss. Vi er ikke overtroiske, så vi sover altså sammen og ser hverandre på morran. Når man er voksne og har barn, hus, bil og mc sammen, blir det liksom litt annerledes. Se meg i kjolen får han likevel ikke, så mann og sønn må over på naborommet når den skal på. Da sminker jeg meg og ordner håret selv. Sønn, mann og hans forlover drar til kirken, og jeg og min (søster) blir igjen for å fikse på de siste detaljene. Så blir vi plukket opp av vår far, og kjørt til kirken. Vielsen er 11.30. :)

Skrevet (endret)

Vi våkner nok tidlig av to og halvtåringen, det er vel lov å håpe at hun sover lengre enn 5 akkurat denne morgenen. Sover nok sammen på hotellrommet alle tre. Hotellfrokost med familiene våre, så må søs og jeg go to work. Da skal vi lage blomsterbukett, blomsterkurv til tulla, make-upartist skal sminke meg og søs skal fikse håret mitt og kle på meg. Blir det krisestress, trår sikkert svigerinna mi til. Vielse kl 13, enten ser vi hverandre på hotellet før vi tar taxi til sjømannskirken eller så ser vi hverandre utenfor der :)

Endret av pusla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...