AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #1 Skrevet 30. januar 2013 En ting er som vi har sett bloggere som tyr til restylan og botox. Hva er det med at jenter ned i tidlig 20 årene i noen miljøer fyller leppene med restylan, men også i resten av ansiktet.? Hvem har rynker i pannen når de er 22 ( eller 30 for den saks skyld) og trenger botox? Regner med det er for såkalt å forebygge, men hallo det ser jo ut som middelaldrene damer. Synes det er nesten smertefyllt å se på et zombi ansikt, Legene sier at disse såkalte fillerne og botoxen er midlertidige, men jeg tror at de vil gjør permanente endringer. Uansett blir det en avhengighet og man blir blind på sitt eget ansikt. Hadde ikke turt og møtt på et filler og botox ansikt i en mørk bakgate Anonym poster: f29463425784c05d98fd0aacfbfd3fc7
muffin26 Skrevet 30. januar 2013 #2 Skrevet 30. januar 2013 Javel la nå folk holde på som de vil. Er så lei av slike tråder. 3
challenger Skrevet 30. januar 2013 #3 Skrevet 30. januar 2013 En ting er som vi har sett bloggere som tyr til restylan og botox. Hva er det med at jenter ned i tidlig 20 årene i noen miljøer fyller leppene med restylan, men også i resten av ansiktet.? Hvem har rynker i pannen når de er 22 ( eller 30 for den saks skyld) og trenger botox? Regner med det er for såkalt å forebygge, men hallo det ser jo ut som middelaldrene damer. Synes det er nesten smertefyllt å se på et zombi ansikt, Legene sier at disse såkalte fillerne og botoxen er midlertidige, men jeg tror at de vil gjør permanente endringer. Uansett blir det en avhengighet og man blir blind på sitt eget ansikt. Hadde ikke turt og møtt på et filler og botox ansikt i en mørk bakgate Anonym poster: f29463425784c05d98fd0aacfbfd3fc7 Jeg har! Men nå tar jeg ikke fillers da.. enda! 1
Miranda16 Skrevet 30. januar 2013 #4 Skrevet 30. januar 2013 Jeg har! Men nå tar jeg ikke fillers da.. enda! Botox? hvor gammel er du?
challenger Skrevet 30. januar 2013 #5 Skrevet 30. januar 2013 Botox? hvor gammel er du? Nei, rynker i pannen selv om jeg er 23 år.. Har ikke noen fillers, men kan godt hende at jeg tenker å ta det, er bare ikke heeelt der enda:)
Djungelvrål Skrevet 30. januar 2013 #6 Skrevet 30. januar 2013 Alle har linjer i panna når de er 23, det er IKKE rynker!
Miranda16 Skrevet 31. januar 2013 #7 Skrevet 31. januar 2013 Jeg er 37 og har bare bittesmå rynker i pannen som ikke synes. Har litt dypere linjer rundt munnen og noe grov hud. Kan ta med at jeg også røyker. Har vært kjempeflink med å rense huden daglig siden tenårene. Peeling flere ganger i uka. det siste året ansikt serum ved siden av krem på kveld. At folk under 40 trenger til botox og fillere er for meg et mysterium. Ja linjer har vi alle etter 30, men at man tar botox i 20 og tredve årene virker for unødvendig. Går utfra at det er et visst hysteri som herjer. Mange har begynt å produsere ansikts krem fillere som gir et mer naturlig og effektivt resultat. Selv om botox i følge legene skal være trygt, så er jeg overbevist om at kroppen aldri helt kvitter seg med disse stoffene. Hvis jenter liker å se 10-15 år eldre med disse injeksjonene, so be my guest. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå