Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips for å takle å se eksen som det nettopp har blitt slutt med hver dag? Går på samme skole og det er små forhold der,så det er uunngåelig å måtte se han flere ganger daglig..Jeg tar bruddet veldig tungt (i motsetning til han) og synes det er vanskelig å fungere normalt å få gjort noe når jeg må se han hele tiden og samtidig holde på en det-går-da-bare-fint-med-meg-også maske :(

Anonym poster: 9eb2a595c7581e605bcb9fd7df127061

Videoannonse
Annonse
Gjest HeiSveis
Skrevet

Jeg må også det :/ Så jeg vet kjempe godt hvordan det er :/ Men jeg overser han og viser at jeg klarer meg fint uten han. Om jeg tilfeldigvis treffer rett på han, så bare hilser jeg og går videre. Men jeg lar ikke han stoppe meg, så jeg gjør akkurat de tingene jeg pleier, selv om det kan stikke veldig å se han. Men man MÅ bare igjennom det dessverre.

Skrevet

Fordiv tiden din med noe du liker, tren litt ekstra og gi deg selv en liten make-over. Alt du kan komme på som får deg til å føle deg superbra :-) Jeg skal ikke si "det går over" eller "ikke tenk på det" for jeg vet det ikke fungerer. Det eneste du kan gjøre er å ta tiden til hjelp. Men bruk tiden din fornuftig, bruk den på DEG SELV :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...