Gå til innhold

"Aktive innlogginger" - Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen som vet om ip-adressene som kommer opp på listen over aktive innlogginger indikerer at noen FAKTISK er inne på facebooken din - eller om den bare forteller at en datamaskin der du en gang logget inn (og kanskje huket av "husk meg") er påskrudd...?

Altså - kan det hende at ip-adressen kommer opp med klokkeslett og dato selv om noen ikke er inne og snoker på facebooken din, men bare er pålogget internett og er inne på andre sider (eller sin egen facebook?).

Hvis ikke har jeg litt problemer.

Vet ikke om det var lett å skjønne spørsmålet mitt engang. Men jeg logget på en annen person sin data for noen uker siden, men den kommer stadig opp på listen over "aktive innlogginger" inne på sikkerhetsinnstillinger.

Hvis dataen stadig "husker meg" - vil ikke den glemme meg dersom en annen person logger inn på facebooken sin i stedet? Jeg har IKKE sagt at den skal huske passordet mitt i hvert fall.

Noen kloke hoder der ute?? Jeg hater facebook akkurat nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo bare trykke av for at du skal avbryte den tilkoblingen, om det faktisk har blitt lagret passord der blir det eventuelt slettet og maskinen/enheten må godkjennes på nytt. Gjør det tungvindt og sett opp sånn at du må skrive en kode for å kunne logge inn og aktivere en facebook for en data. Denne får du da på mobilen, utrolig kjekt. Her er det bare to enheter som er godkjente. Mine to datamaskiner.

Skrevet

Du kan jo bare trykke av for at du skal avbryte den tilkoblingen, om det faktisk har blitt lagret passord der blir det eventuelt slettet og maskinen/enheten må godkjennes på nytt. Gjør det tungvindt og sett opp sånn at du må skrive en kode for å kunne logge inn og aktivere en facebook for en data. Denne får du da på mobilen, utrolig kjekt. Her er det bare to enheter som er godkjente. Mine to datamaskiner.

Tusen takk for gode tips. Jeg skal gjøre som du sier! Men skulle også likt å vite om noen andre har rotet rundt på facebooken min, for vet jo godt hvem denne personen er i så fall....

Skrevet

Du kan forsåvidt Se hvor de er innlogget da, på aktive økter, men jeg tror ikke facebook er så flinke til å gi ut ip-.adresser dessverre.:\ dessuten vil ikke dette nødvendigvis gi deg gode svar heller.. Men : ) Jeg ville byttet passord og fikset sikker innlogging hadde jeg vært deg. Har selv erfaring med facebooksnokere :\

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...