Gå til innhold

Er det feil av meg å tenke...

Anbefalte innlegg

Gjest SpaceBaby
Skrevet

..."hun hadde jeg pult, hun hadde jeg pult, hun hadde jeg pult, hun hadde jeg ikke pult, hun hadde jeg pult, hun hadde jeg pult" som lærer på videregående skole?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, du kan jo ikke akkurat hindre tankene i å dukke opp i huet ditt? :fnise:

Det blir som den klassiske "Ikke tenk på elefanter"

Anonym poster: 8f24a11f435018a84378134116d56b70

Gjest SpaceBaby
Skrevet

Tja, du kan jo ikke akkurat hindre tankene i å dukke opp i huet ditt? :fnise:

Det blir som den klassiske "Ikke tenk på elefanter"

Når jeg sier "hadde pult", mener jeg så klart dersom det ikke fantes noen konsekvenser for noen parter. I en perfekt verden, kan du si :-)

Skrevet (endret)

Så lenge du ikke faktisk gjør det eller hinter frampå om noe er det vel ikke så farlig? Jeg garanterer deg at de jentene tenker det samme om lærerne sine "han hadde jeg pult, han hadde jeg pult, han hadde jeg ikke pult.." (dog jeg regner med det er flere de ikke ville pult enn omvendt)

Endret av Flyndrefanten
  • Liker 3
Skrevet

neida,vi ser det på dere uansett og hater dere i tankene:)

Anonym poster: 35cc208c6a291272404c3755fa68712c

• Liker 8
Gjest SpaceBaby
Skrevet

neida,vi ser det på dere uansett og hater dere i tankene:)

Ok. Får håpe de tenker på meg som en smilende og hyggelig fyr da, at de ikke gjennomskuer smilet mitt som det kåte, fårete fliret det egentlig er.

Gjest Herr Heftig
Skrevet (endret)

Gjennom hele min skolegang har alle gymlærere blitt beskyldt for å være enten pedo, eller å kikke på jentene (VGS). Er et noen sannhet i dette Space Baby, du som er lærer selv.

Endret av Herr Heftig
Skrevet

Jeg blir rett og slett kvalm.En lærer som tenker slikt om elevene sine.. fy faen. Husker da jeg gikk på videregående at det var noen stykker som vi følte på oss som så på oss på en annen måte. Det er ikke noe annet enn ekkelt

Anonym poster: 22dfb92314f652c3addbad3cc8f10c7a

• Liker 7
Gjest Sunheart
Skrevet

Gjennom hele min skolegang har alle gymlærere blitt beskyldt for å være enten pedo, eller å kikke på jentene (VGS). Er et noen sannhet i dette Space Baby, du som er lærer selv.

Ja, de fleste pedoer søker seg jo til skole og barnehager.. Det gjør sikkert hebefile og..
  • Liker 1
Skrevet

Ok. Får håpe de tenker på meg som en smilende og hyggelig fyr da, at de ikke gjennomskuer smilet mitt som det kåte, fårete fliret det egentlig er.

håper det,men dere menn er så lette å gjennomskue... Vi har alltid merket hvis en lærer er ekstra kåt på en jente, fordi, nå må du huske at du blir observert av kanskje 20-30 elever, hele tiden. Du er læreren, alle øyner er på deg. Selv de som bare er "hyggelige" merkes det på,for dere menn skjuler ikke sånt så godt. Håper du har vett til å ikke behandle de annerledes ,på bedre eller verre måter.

Dere forandrer til og med på stemmen når dere er kåte!(litt)

men altså, er jo noen jenter som liker sånt,forstålig nok,men da må du være pen selv

• Liker 2
Gjest SpaceBaby
Skrevet (endret)

Nå er ikke jeg gymlærer, men det ligger nok i en manns natur å kikke på fine jenter. Regner med at dette gjelder gymlærere også.

Jeg blir rett og slett kvalm.En lærer som tenker slikt om elevene sine.. fy faen. Husker da jeg gikk på videregående at det var noen stykker som vi følte på oss som så på oss på en annen måte. Det er ikke noe annet enn ekkelt

Velkommen til virkeligheten.

Ja, de fleste pedoer søker seg jo til skole og barnehager.. Det gjør sikkert hebefile og..

Alle menn er hebefile. Finnes jo tross alt ikke noe finere på denne jord enn jenter fra 15 til 20. Naturen har laget oss sånn at vi får lyst til å rundpule dere og sette unger på dere når dere er i deres beste alder. Sånn er det bare. Det eneste man velger er om man skal handle på disse lystene eller ei, men dersom en mann ikke er hebefil er det noe alvorlig galt med ham. Da er han et utskudd på naturens rompe.

Endret av SpaceBaby
  • Liker 4
Gjest SpaceBaby
Skrevet

håper det,men dere menn er så lette å gjennomskue... Vi har alltid merket hvis en lærer er ekstra kåt på en jente, fordi, nå må du huske at du blir observert av kanskje 20-30 elever, hele tiden. Du er læreren, alle øyner er på deg. Selv de som bare er "hyggelige" merkes det på,for dere menn skjuler ikke sånt så godt. Håper du har vett til å ikke behandle de annerledes ,på bedre eller verre måter.

Dere forandrer til og med på stemmen når dere er kåte!(litt)

Dere merker ikke alltid det, skjønner du. Som oftest merker dere det ikke. Alle mannlige lærere er nemlig kåte på dere, men dere gjennomskuer bare de som ikke klarer å skjule det.

men altså, er jo noen jenter som liker sånt,forstålig nok,men da må du være pen selv

Har heldigvis ikke det problemet, ellers kunne jo det her gått riktig ille. Det er forresten et lite tips til alle rektorer der ute: Ansett kun stygge lærere, det er det tryggeste.

Skrevet

Dere merker ikke alltid det, skjønner du. Som oftest merker dere det ikke. Alle mannlige lærere er nemlig kåte på dere, men dere gjennomskuer bare de som ikke klarer å skjule det.

Har heldigvis ikke det problemet, ellers kunne jo det her gått riktig ille. Det er forresten et lite tips til alle rektorer der ute: Ansett kun stygge lærere, det er det tryggeste.

Nei,bare guttunger som sikler etter hver eneste jente de ser. så slapp av,alle lærere kåter seg ikke sånn, de har interesser og liv

• Liker 4
Gjest SpaceBaby
Skrevet

Nei,bare guttunger som sikler etter hver eneste jente de ser. så slapp av,alle lærere kåter seg ikke sånn, de har interesser og liv

Hehe...kos deg i fantasivirkeligheten din du, så skal jeg heller la være å informere deg om at alle menn har peilet seg inn på musa di for lenge siden.

• Liker 1
Skrevet

Er vel heller noe galt om man ikke tenker det.

Håper lærerinnene tenker det om oss også. Har en på 25 som har vært med oss ut på byen noen ganger og håper jo hun tar det fult ut en gang:-)

Hilsen storsjarmør som tror han har sjans.

Anonym poster: 5ecc159fe4ce92de9c871f1715c45a5f

Gjest SpaceBaby
Skrevet (endret)

Er vel heller noe galt om man ikke tenker det.

Håper lærerinnene tenker det om oss også. Har en på 25 som har vært med oss ut på byen noen ganger og håper jo hun tar det fult ut en gang:-)

Hilsen storsjarmør som tror han har sjans.

Nå var ikke dette ment som "opplysningstimen for barn og unge", men jeg anser det allikevel som min plikt å fortelle deg at alle kvinner hater alt som har med sex å gjøre. Sex er for kvinner bare et middel til å oppnå noe annet, så med mindre du har noe konkret å tilby er scenarioet ditt lite sannsynlig. Beklager. Det smerter meg å informere deg om dette, men det er bedre at du får vite det nå, før du går hen og gifter deg eller noe sånn.

Endret av SpaceBaby
  • Liker 1
Skrevet

Nå var ikke dette ment som "opplysningstimen for barn og unge", men jeg anser det allikevel som min plikt å fortelle deg at alle kvinner hater alt som har med sex å gjøre. Sex er for kvinner bare et middel til å oppnå noe annet, så med mindre du har noe konkret å tilby er scenarioet ditt lite sannsynlig. Beklager. Det smerter meg å informere deg om dette, men det er bedre at du får vite det nå, før du går hen og gifter deg eller noe sånn.

Takker for lærdommen, men tror du tar feil. Hun vil nok ikke ha sex med meg. Men sex for jenter er et middel for å oppnå noe annet, det er ikke kun et middel.

Synes egentlig det er mer positivt enn negativt, man får sex om hun vil ha sex og man får sex om hun håper på noe mer. Trenger ikke være ønske om kjæreste, men kanskje hun vil ha oppmerksomhet, føler et litt press, eller noe annet.

Hilsen Storsjarmøren

Gjest SpaceBaby
Skrevet

Takker for lærdommen, men tror du tar feil. Hun vil nok ikke ha sex med meg. Men sex for jenter er et middel for å oppnå noe annet, det er ikke kun et middel.

Synes egentlig det er mer positivt enn negativt, man får sex om hun vil ha sex og man får sex om hun håper på noe mer. Trenger ikke være ønske om kjæreste, men kanskje hun vil ha oppmerksomhet, føler et litt press, eller noe annet.

Hilsen Storsjarmøren

Jeg hadde strøket deg i seksualundervisning.

Skrevet

Jeg hadde strøket deg i seksualundervisning.

Greit, men selv om du hadde hatt rett hadde du neppe hatt lov til å undervise at kvinner ikke har noe glede av sex.

Tror ikke det er helt politisk korrekt:-)

Storsjarmøren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...