Gå til innhold

Har du perser?

Anbefalte innlegg

Gjest rosakatten
Skrevet

Fortell litt om katten din og dens personlighet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han bli kalt koseklumpen. Du kan gjøre hva du vil med han og han kommer spurtende tilbake til deg for å kose (uansett hvor slem du har vært), det er så kjedelig å være alene.

Det beste er å ligge på magen å bli klødd.

Liker europris reklamer, for de kan han tygge på.

Han begynner å male bare du ser på han.

Ligger alltid ved siden av meg i sofaen.

Følger etter meg med en gang jeg reiser meg. Men det er kjekkest når jeg går til kjøkkenet og spesielt kjøleskapet for da kan han få skinke, majones, fenalår og andre gode ting som kan befinne seg der. Liker også å stjele mat fra tallerken til matmor.

Liker å sitte i de rareste stillingene, som ikke er vanlige for katter.

Fikk han gratis da han ikke hadde utstillings potensiale, fordi han har rennende øyne.

Han vil aldri bade, men han må bades ca 1 gang i måneden, når han først har kommet i badet - da storkoser han seg :)

Jeg lurer på om han tror at han egentlig er et menneske. Men jeg elsker han, han får meg alltid i så godt humør :rodmer:

Gjest rosakatten
Skrevet

Han bli kalt koseklumpen. Du kan gjøre hva du vil med han og han kommer spurtende tilbake til deg for å kose (uansett hvor slem du har vært), det er så kjedelig å være alene.

Det beste er å ligge på magen å bli klødd.

Liker europris reklamer, for de kan han tygge på.

Han begynner å male bare du ser på han.

Ligger alltid ved siden av meg i sofaen.

Følger etter meg med en gang jeg reiser meg. Men det er kjekkest når jeg går til kjøkkenet og spesielt kjøleskapet for da kan han få skinke, majones, fenalår og andre gode ting som kan befinne seg der. Liker også å stjele mat fra tallerken til matmor.

Liker å sitte i de rareste stillingene, som ikke er vanlige for katter.

Fikk han gratis da han ikke hadde utstillings potensiale, fordi han har rennende øyne.

Han vil aldri bade, men han må bades ca 1 gang i måneden, når han først har kommet i badet - da storkoser han seg :)

Jeg lurer på om han tror at han egentlig er et menneske. Men jeg elsker han, han får meg alltid i så godt humør :rodmer:

Han høres fantastisk ut :hug:

Så utrolig heldig du er som fikk han gratis da, det er jo kjempedyre katter. Fikk du han hos noen du kjente fra før?

Skrevet

Takk, det er han :hug:

Fikk han da han var ca 6 måneder. Det var en venninne av søsteren min som hadde to persere og unge, da passet det ikke å ha han lenger (noe jeg er glad for).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...